اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین خبر داد

رضایت شهروندان از وضعیت بهسازی زمین‌های بایر

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین گفت: یکی از خدماتی که شهرداری در دستور کار خود دارد بهسازی و زیباسازی زمین‌­های بایر یا بناهای مخروبه با دیوارکشی یا نماسازی است که رضایت شهروندان در این خصوص افزایش یافته است.

رضایت شهروندان از وضعیت بهسازی زمین‌های بایر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، جمال رهبری‌منش اظهار داشت: با توجه به تأثیر فراوان ظاهر شهر در سلامت روان شهروندان و ایجاد محیط زیبا، شهرداری هر سال اقدام به دیوار کشی زمین­‌هایی می­‌کند که بلا استفاده رها و محل تجمع زباله یا نخاله‌­های ساختمانی شده است و موجب آزار بصری رهگذران می­‌شود.

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین بناهای مخروبه و کریه‌المنظر شهر که چهره نامأنوسی در محیط اطراف خود ایجاد می­‌کنند نیز با هنر زیبای نقاشی، دارای رنگ و لعاب شده و تماشای آن برای بینندگان شیرین می­‌‌شود.

رهبری‌منش بیان کرد: در تحلیل اولیه از نظرسنجی شهروندان در خصوص میزان رضایت آن‌ها از عملکرد شهرداری در این خصوص در سال 91 به این نتیجه دست یافتیم که رضایت شهروندان نسبت به سال 90، افزایش 4.7 درصدی و نسبت به سال 89، افزایش 4.13 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: این ارقام بیانگر مسیر صحیح حرکت شهرداری در راستای تأمین خواسته‌های ولی نعمتان خود است.

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در این خصوص در راستای خط مشی کیفیت مجموعه شهرداری است تا با زیباسازی محیط شهری، جاذبه گردشگری شهر قزوین را افزایش دهد.

وی ابراز داشت: امیدوارم با تلاش و خلاقیت بیشتر دست‌ اندرکاران در موضوع مذکور، شاهد ارتقا و بهبود مضاعف رضایت شهروندان در سال جاری باشیم.

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین یادآور شد: سازمان‌های خدمات طراحی، زیباسازی و نوسازی و بهسازی شهرداری در زمینه طراحی، نظارت و اجرای نقاشی‌های دیواری و نماسازی و شهرداری‌های مناطق در زمینه شناسایی و محصور کردن اراضی بایر و مخروبه، عهده‌دار این امر مهم هستند.

انتهای پیام/2667/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول