اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

تعزیرات حکومتی حکم توقیف حساب شهرداری گرگان را لغو کند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از صدور حکم توقیف حساب بانکی شهرداری توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: تعزیرات حکومتی باید هر چه سریع‌تر این حکم را لغو کند.

تعزیرات حکومتی حکم توقیف حساب شهرداری گرگان را لغو کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در جلسه بودجه شورای اسلامی این شهر توقیف حساب بانکی شهرداری را یک تصمیم احساسی توسط تعزیرات حکومتی خواند.  

وی عنوان کرد: اینگونه تصمیمات احساسی منجر به واکنش شهرداری گرگان و گروکشی آن می‌شود.

توقیف حساب بانکی شهرداری گرگان در خدمات‌رسانی به مردم خلل ایجاد می‌کند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: تصمیم احساسی تعزیرات حکومتی در صدور حکم توقیف حساب بانکی شهرداری گرگان در خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در تعطیلات عید نوروز خلل وارد می‌کند.

چراغعلی از استاندار گلستان خواست تا علاوه بر پیگیری لغو حکم توقیف حساب بانکی شهرداری گرگان مشکلات اداری این دو نهاد را نیز پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام کند.

وی با بیان اینکه بروز مشکل در امور اداری امری اجتناب‌ناپذیر است، تاکید کرد: بر حسب ضرورت برای تسریع در امر خدمت‌رسانی به جامعه ادارات با یکدیگر تعامل داشته باشند.

5 میلیارد تومان سهم شهرداری گرگان از جرایم راهنمایی و رانندگی سال 1391 پرداخت نشد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از اختصاص نیافتن سهم شهرداری گرگان از جرایم راهنمایی و رانندگی در سال 1391 گفت: طبق قانون باید 42 درصد جرایم راهنمایی و رانندگی برای بهبود ترافیک به شهرداری محل وقوع جرم اختصاص یابد.

چراغعلی اضافه کرد: سال 1390 سهم شهرداری گرگان 200 میلیون تومان بود که این مبلغ به حساب شهرداری واریز شد.

به گفته وی، سهم 42 درصدی شهرداری گرگان از جرایم راهنمایی و رانندگی سال گذشته 5 میلیارد تومان است که متاسفانه تاکنون به حساب شهرداری واریز نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه سالانه 6 میلیارد تومان برگ راهنمایی و رانندگی صادر می‌شود، تاکید کرد: شهرداری گرگان در این زمینه سهم قابل توجهی دارد و برای بهبود ترافیک هر چه زودتر باید رفع شود.

شهر گرگان 3 هزار و 600 هکتار مساحت و 360 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/‌83003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول