اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم:

احداث شهرک زائر با همکاری شهرداری پیگیری می‌شود

دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم از پیگیری احداث شهرک زائر با همکاری شهرداری قم با ظرفیت اسکان 20 هزار نفر خبر داد.

احداث شهرک زائر با همکاری شهرداری پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، سید مهدی قریشی در حاشیه بازدید مسئولان ستاد تسهیلات زائرین استان از مراکز اسکان زائران در قم اظهار کرد: مسئولان ستاد با حضور در ستاد میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به بررسی روند ارائه خدمات‌رسانی این ستاد به مسافران پرداختند.

وی با اشاره به اینکه ستاد میراث فرهنگی با تشکیل کمیته‌های تخصصی مسائل مربوط به نظارت بر هتل‌ها و اماکن اقامتی را بررسی می‌کند تصریح کرد: همچنین موضوع شکایت‌های مردمی و کمیته‌های اسکان زائران مورد توجه قرار گرفت.

دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به بازدید به عمل آمده از ستاد تسهیلات شهرداری گفت: در این جلسه از خدمات ارائه شده توسط شهرداری قدردانی شد.

قریشی با تاکید بر اینکه شهرداری در ایام نوروز 3 هزار نیرو را برای ارائه خدمات به زائرین ساماندهی کرده است، تصریح کرد: در خصوص احداث شهرک زائر با ظرفیت 20 هزار نفر با شهرداری بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد پس از ایام تعطیلات نوروز بحث‌های کارشناسی، مطالعات و جانمایی مکانی پیگیری شود.

وی با اشاره به بازدید از ستاد اسکان آموزش و پرورش قم در ناحیه یک اظهار کرد: طی این بازدید از برخی مدارس استان که در طرح اسکان هستند، بازدید صورت گرفت.

دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان قم اضافه کرد: مردم و مسافران نوروزی از روند ارائه خدمات رضایت کافی داشتند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول