اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سامانه 1888 شهرداری قم خبر داد

سامانه 1888 پل ارتباط جدید مردم قم با شهرداری

سرپرست سامانه 1888 شهرداری قم از ثبت 80 پیام مردمی طی 20 روز فعالیت این سامانه در قم خبر داد.

سامانه 1888 پل ارتباط جدید مردم قم با شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به راه‌اندازی سامانه 1888 شهرداری قم از 20 روز گذشته اظهار کرد: کارکرد این سامانه نظارت بر عملکرد شهرداری، سازمان‌های تابعه و انجام امور مربوط به نظام انتقادات و پیشنهادات است.

وی افزود: چنانچه شهروندان از شهرداری، نهادهای تابعه، پرسنل و پروژه‌های شهری گلایه یا شکایتی داشته باشند می‌توانند پیام خود را در این سامانه ثبت کرده و از این طریق منتظر پیگیری شکایت خود باشند.

سرپرست سامانه 1888 شهرداری قم با بیان اینکه عدم حسن انجام وظیفه توسط پرسنل و احیاناً مسائل امنیتی از جمله مواردی هستند که شهروندان می‌توانند آنها را با این سامانه در میان بگذارند گفت: مسائل امنیتی به حوزه حراست و سایر موارد به بازرسی شهرداری ارجاع می‌شوند.

وی ادامه داد: سامانه 1888 تنها در ساعات اداری و روزهای کاری فعال بوده و بر خلاف 137 کارها را به صورت فوریتی انجام نمی‌دهد ضمن اینکه برای ثبت شکایت در این سامانه نیاز به اعلام نام و شماره تماس شهروندان است و این اطلاعات به صورت محرمانه نگهداری می‌شوند و در اختیار سازمان‌ها و افراد دیگر قرار نمی‌گیرند.

رحیمی با بیان اینکه ممکن است اطلاعات خام از سوی شهروندان به این سامانه داده شود عنوان داشت: اپراتورهای سامانه 1888 با آنالیز اطلاعات دریافتی به تجزیه و تحلیل آنها پرداخته و نتیجه را به اداره بازرسی یا حراست شهرداری منعکس می‌کنند.

سرپرست سامانه 1888 شهرداری قم از ثبت 80 پیام مردمی طی 20 روز فعالیت این سامانه در قم خبر داد و گفت: بیشتر شکایات مربوط به عملکرد مجموعه‌های تابعه شهرداری، کوتاهی در رسیدگی به شکایات مربوط به سامانه 137 یا قابل توجیه نبودن بررسی‌ها بوده‌ است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول