اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

فعالیت سامانه 137 شهرداری قم برای رفع مشکلات شهری مردم

مدیر مرکز سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم از فعالیت این مرکز در ایام نوروز برای پاسخگویی و رفع مشکلات شهری شهروندان خبر داد.

فعالیت سامانه 137 شهرداری قم برای رفع مشکلات شهری مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علی اکبر رحیمی با اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی سامانه 137 شهرداری قم به همشهریان قمی در ایام نوروز اظهار داشت: این سامانه همانند روزهای عادی سال، در ایام نوروز پاسخگوی همشهریان گرامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه همشهریان می‌توانند با تماس با سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم نسبت به اطلاع رسانی مشکلات شهری اقدام کنند تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته سامانه 137 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شهری است تا مردم در ایام تعطیلات نوروزی شاهد مشکل خاصی در امور شهری نباشند.

مدیر مرکز سامانه 137 امور مشترکین شهرداری قم افزود: در ساعاتی که تراکم تماس های همشهریان وجود دارد نیروهای مرکز در حالت آماده باش بوده و مشکلات شهری اعم از ترافیکی و امور مرتبط با بخش‌‌های شهرداری قم را به سرعت به واحدهای مربوطه منعکس می‌کنند.

رحیمی تصریح کرد: همچنین مردم شریف قم و زائرین می‌توانند با تماس با سامانه 137 از راهنمای اماکن مختلف تفریحی اقامتی و بهداشتی استفاده کنند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول