اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شادگان خبر داد

راه‌اندازی سیستم الکترونیکی پرداخت عوارض شهرداری در شادگان

شهردار شادگان از راه‌اندازی سیستم الکترونیکی پرداخت عوارض شهرداری در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی سیستم الکترونیکی پرداخت عوارض شهرداری در شادگان

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: یکی از ضروریات دنیای امروز دستیابی به شهر الکترونیکی است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان امری اجتناب‌ناپذیر است، افزود: مقدمات کار برای صدور فیش‌های رمزدار توسط شهرداری شادگان فراهم شده است و شهروندان می‌توانند به صورت آنلاین عوارض‌های خود را به شهرداری پرداخت کنند.

شهردار شادگان تصریح کرد: بسیاری از درخواست‌های مردم از قبیل پرداخت عوارض نوسازی، عوارض خودرویی، کسب و پیشه و صدور پروانه ساختمان به صورت الکترونیکی از طریق شبکه اینترنت شهرداری انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: سیستم عوارض شهرداری با هدف مهیا کردن زمینه‌های مساعد به منظور تسهیل در محاسبه الکترونیکی عوارض شهرداری راه‌اندازی شده است.

آلبوناصر عنوان کرد: این سیستم جامع تمام اتوماتیک، برای نخستین‌بار در شادگان راه‌اندازی شده که نحوه محاسبه و پرداخت عوارض شهرداری را انجام می‌دهد.

وی در پایان بیان کرد: با اجرای این مهم بخش مالی شهرداری شادگان نیز انضباط کاری بیشتری خواهد داشت و به مکانیزه شدن نزدیک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول