اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اعزام 100 دانش‌آموز به حج عمره

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اعزام 100 نفر از دانش‌آموزان عمره‌گذار به مکه مکرمه خبر داد.

اعزام 100 دانش‌آموز به حج عمره

احمد محمود‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مراسم بدرقه این تعداد دانش‌آموز عمره‌گذار فردا صبح در پردیس دخترانه بنت‌الهدی دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود و این تعداد دانش‌آموز با اعزام به خانه امن الهی ضمن زیارت این مکان‌ مقدس، خود را به طهارت و معنویت ارزشمند می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه اعزام این تعداد عمره‌گذار از طریق فرودگاه اردبیل انجام می‌شود، یادآور شد: رشد چندانی را در اعزام عمره‌گذاران دانش‌آموز به مکه مکرمه از این استان شاهد نیستیم.

اسکان فرهنگیان از مرز 66 هزار نفر روز گذشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به آمار اسکان فرهنگیان تا 14 فروردین ماه اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 66 هزار و 613 نفر روز اسکان فرهنگیان در استان اردبیل اتفاق افتاده است.

محمود‌زاده تصریح کرد: این اسکان در قالب 6 هزار و 485 خانوار و بیش از 35 هزار و 59 نفر صورت گرفته که نسبت به سال‌های گذشته اسکان فرهنگیان و سفر آنها به این استان یک رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

این مسئول با اعلام اینکه ستادهای اسکان فرهنگیان تا فردا به فعالیت خود ادامه می‌دهد، افزود: ما در قالب 82 مدرسه و بیش از 640 کلاس درس در 19 ناحیه و منطقه آموزشی در ایام تعطیلات نوروزی در خدمت مسافران و گردشگران بودیم به طوری که در این مدت متوسط اقامت گردشگران نیز نزدیک به 1.9 روز بوده است که اکثر مسافران فرهنگی نیز در ستادهای اسکان و خانه معلم اردبیل، سرعین و نیر اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: با پایان تعطیلات و فعالیت ستاد از روز جمعه سعی خواهیم کرد شکل و شمایل مدارسی که اسکان فرهنگیان در آن اتفاق افتاده است به حالت سابق بازگشته و کلاس‌های درس برای استقبال از دانش‌آموزان در روز شنبه 17 فروردین ماه آماده و مهیا شود.

محمود‌زاده به رضایت‌مندی 95 درصدی مسافران نوروزی از ستادهای اسکان و مدارس و کلاس‌های تدارک دیده شده اشاره کرد و گفت: ما در درجه‌بندی سه‌گانه 50 درصد تخفیف را در ارائه خدمات شاهد و ناظر بودیم.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول