اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل:

121 دانش‌آموز عازم حرم امن الهی شدند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اعزام 121 دانش‌آموز استان اردبیل در قالب کاروان الزهرا (س) برای زیارت حرم امن الهی و مدینه منوره خبر داد.

121 دانش‌آموز عازم حرم امن الهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد رنجبر عصر امروز در مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزی حج عمره در اردبیل اظهار داشت: با هدف تعمیق فرهنگ دینی و ارزشی و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با مقوله حج به عنوان یک فریضه الهی و نحوه انجام فرایض دینی، این اعزام صورت می‌گیرد تا دانش‌آموزان همراه با کاروان اعزامی استان زنجان از طریق فرودگاه تبریز به مدینه منوره اعزام شوند تا اعمال حج خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: زمان بازگشت این دانش‌آموزان 27 فروردین‌ماه است که امیدواریم از این سفر معنوی دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده انقلاب اسلامی لذت کامل را برده و یک اندوخته معنوی ارزشمند داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: در قالب برنامه‌های مختلف آموزشی و پرورشی همه‌ساله این اعزام در موسم حج عمره انجام می‌شود که آموزش و پرورش سعی دارد با این اعزام‌ها دانش‌آموزان را به عنوان نسل آینده‌ساز با احکام و حدود شرعی به ویژه واجب شرعی حج آشنا کرده و آنها را با رمز و رموز این فریضه ارزشمند بیش از گذشته آشنا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رنجبر اضافه کرد: برای کاروان دانش‌آموزان اعزامی به حج عمره برنامه‌های متنوع معنوی نیز در نظر گرفته شده است که امیدواریم دانش‌آموزان با بهره‌گیری از آنها به مرحله تهذیب و تربیت ارزشمند انسانی، الهی دست پیدا کنند.

کاروان دانش‌آموزان اعزامی استان اردبیل به حج عمره به همراه کاروان دانش‌آموزی زنجان با عنوان کاروان الزهرا (س) امروز از فرودگاه تبریز عازم جده شده و روز 27 فروردین‌ماه نیز از طریق مدینه منوره به کشورمان باز می‌گردند.

انتهای پیام/62006/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول