اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش تاکستان خبر داد

اعزام 480 دانش‌آموز تاکستانی به سرزمین‌های نور

معاون آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: اعزام 480 دانش‌‌آموز تاکستانی به سرزمین‌های نور در آبان‌‌ ماه سال گذشته آغاز و در نوروز 92 پایان یافت.

اعزام 480 دانش‌آموز تاکستانی به سرزمین‌های نور

علی طاهر‌خانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت امور تربیتی و تجلیل از مربیان پرورشی این شهرستان اظهار داشت: این مراسم در دهه نخست اسفند‌ ماه سال 91 با حضور مسئولان و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان برگزار شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش تاکستان، برگزاری کارگاه توسعه فرهنگ نماز، مسابقه‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزی در سطح منطقه تاکستان، برگزاری مراسم درختکاری و جشن سبز‌ه‌ها را از اقدامات دیگر آموزش و پرورش تاکستان برشمرد و تصریح کرد: همچنین در اسفند ‌ماه سال گذشته طرح یک روز برای فردا در مدارس تاکستان برگزار شد.

طاهرخانی ادامه داد: در این طرح مدارس یک‌ روز به همت خود دانش‌آموزان اداره شده و تمام امور فرهنگی و آموزشی به آنان واگذار می‌شود که توسعه مسئولیت‌پذیری و کشف استعداد‌های نهفته از اهداف برگزاری این طرح ذکر شده است.

وی پیرامون برگزاری اردو‌های راهیان‌ نور دانش‌آموزی ابراز داشت: اعزام راهیان نور دانش‌آموزان پسر و دختر تاکستانی در دو مرحله صورت گرفته است.

معاون فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش تاکستان اذعان داشت: مرحله نخست طرح اعزام دانش‌آموزان دختر در قالب 11 کاروان در آبان‌‌ ماه و مرحله دوم نیز در قالب سه کاروان و 120 دانش‌آموز در اسفند ‌ماه سال گذشته انجام شده است که در مجموع 480 نفر از دانش‌آموزان پسر تاکستانی به اردو‌های معنوی راهیان‌ نور اعزام شدند.

طاهرخانی در پایان با بیان اینکه برگزاری اردو‌های راهیان نور و ترویج آن برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت از اهداف برپایی اردو‌های میلیونی راهیان‌ نور است، تأکید کرد: در طول چهار روز برگزاری اردو‌های راهیان‌ نور، دانش‌آموزان با برنامه‌های فرهنگی و دینی تغذیه شده و فرهنگ شهید و دفاع بر روی نوجوانان تأثیر معنوی می‌گذارد.

انتهای پیام/77005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول