اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان خبر داد

بازدید بیش از 113 هزار نفر از موزه‌های استان زنجان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان تعداد بازدیدکنندگان موزه‌های این استان را از تاریخ یکم تا 13 فروردین سال جدید 113 هزار و 838 نفر اعلام کرد.

بازدید بیش از 113 هزار نفر از موزه‌های استان زنجان

غلامرضا نجفلو امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان در رابطه با تعداد مسافرین ورودی به این استان اظهار کرد: 47 هزار و 730 نفر با اتوبوس، 40 هزار و 290 نفر با قطار و 885 نفر از طریق هوایی وارد استان شدند.

وی اظهار داشت: مجموع مسافران اقامت‌کننده در زنجان تاکنون 86 هزار و 671 نفر بوده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان افزود: از این تعداد مسافران اقامت‌کننده در هتل 3 هزار و 172 نفر، هتل آپارتمان 760 نفر و اقامت در کمپ‌های موقت 9 هزار و 90 نفر بوده است.

وی مسافران اقامت‌کننده در کلاس‌های مدارس را 19 هزار و 593 نفر اعلام کرد و گفت: مسافران اقامت‌کننده در مراکز مهمانپذیری 4 هزار و 318 نفر و منازل استیجاری 938 نفر است.

نجفلو ادامه داد: مسافران اقامت‌کننده در سایر مراکز اقامتی اعم از مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی و غیره 6 هزار و 615 نفر بوده است.

وی اقامت‌کننده در چادرهای مسافرتی در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌ها را 44 هزار و 700 نفر اعلام کرد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان تعداد بازدیدهای نظارت از مراکز اقامتی را 132 مورد بیان کرد و افزود: تعداد بازدیدهای نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی 195 مورد بوده است.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی 79 مورد، مراکز اقامتی موقت مانند کمپ، مهمانسرا، منازل استیجاری و غیره را 191 مورد اعلام کرد.

نجفلو به یک مورد تذکر به مراکز پذیرایی اشاره کرد و ادامه داد: اخطار کتبی به مراکز پذیرایی یک مورد و تعطیل مراکز پذیرایی یک مورد بوده است.

وی تعداد شکایات واصله از دفاتر خدمات مسافرتی و تورها را سه فقره گزارش داد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان در رابطه با تعداد بازدیدکننده‌های گنبد سلطانیه و موزه مردم‌شناسی رختشویخانه گفت: بازدیدکننده‌های گنبد سلطانیه 43 هزار و 400 نفر و رختشویخانه 21 هزار و 353 نفر بوده است.

وی افزود: تعداد بازدیدکننده‌های موزه مردان نمکی 23 هزار و 45 نفر و غار کتله خور 25 هزار و 650 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/2308/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول