اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد

دستگیری 12 سارق در استان زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری 12 سارق در استان زنجان خبر داد.

دستگیری 12 سارق در استان زنجان

مصطفی طلوعی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در دو روز گذشته 12 سارق منزل، سیم برق، ساختمان‌های نیمه‌کاره، داخل خودرو، خودرو و .. دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به همکاری مطلوب مردم با پلیس در این زمینه گفت: با اجرای طرح‌های مختلف از طرف پلیس و همکاری خوب شهروندان زنجانی و رعایت هشدارهای پلیس منجر به دستگیری سارقان در استان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در ادامه با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی مسروقه در استان از مردم خواست توصیه‌های پلیسی را جدی گرفته و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی از مردم استان خواست تا حد امکان از خالی گذاشتن منازل مسکونی خودداری کرده و برای اطمینان بیشتر بر روی دیوارها، پنجره‌ها و نقاط مختلف قابل نفوذ همچون نورگیر، پاستور و ... حفاظ محکم و مقاوم نصب کنند.

طلوعی با تاکید بر عدم باز گذاشتن درب ورودی منزل در طول شبانه‌روز از شهروندان خواست قفل درب ورودی را به نحوی نصب کنند که قسمت توپی آن همسطح بدنه باشد یا اینکه لوله‌ای را که طول آن کوتاه‌تر از طول کلید باشد به دور آن جوش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم مردم در تامین امنیت جامعه افزود: نقش مشارکت و همراهی تنگاتنگ اقشار مختلف جامعه در ایجاد امنیت بسیار مهم و سازنده است .

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: همه اقشار مختلف جامعه در تولید امنیت باید سهم خود را به خوبی ایفا کنند و هدف پلیس گسترش مشارکت عمومی جامعه می‌باشد.

این مسئول انتظامی با توصیه به شهروندان در خصوص جدی گرفتن نکات ایمنی گفت: توجه جدی همشهریان به توصیه‌های پلیس و رعایت نکات ایمنی فرصت را از مجرمان و سارقان خواهد گرفت.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول