اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال حماسه اقتصادی و سیاسی

سامان دادن مشکلات مردم در سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد

فرماندار میانه گفت: سرو سامان دادن مشکلات بیشتر از گذشته در سال حماسه سیاسی و اقتصادی باید در سرلوحه برنامه‌های ما قرار گیرد تا آینده خوبی را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

سامان دادن مشکلات مردم در سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میانه که در بخش کندوان برگزار شد، با بیان اینکه مردم دنیا به دنبال ایجاد حکومتی مردمی و اسلامی مانند نظام ما هستند، اظهار کرد: آنها پی برده‌اند که حکومت‌های شاهنشاهی و دیکتاتوری جوابگوی خواسته‌ها و نیازها نیست.

وی با اشاره به اینکه کاخ‌ها یکی پس از دیگری در حال ویرانی است، افزود: دشمن به فکر از بین بردن ایران به عنوان پرچمدار کشورهای اسلامی است زیرا می‌داند که با این کار سایر کشورهایی که قیام کرده‌اند پاسخی کوبنده دریافت کرده و عقب‌نشینی خواهند کرد، اما هرگز به این خواسته نخواهد رسید زیرا  ما در 34 سال گذشته ثابت کرده‌ایم که اگر یکه و تنها هم بمانیم در مقابل زورگویی‌های دشمنان ایستاده و بنا بر فرموده قرآن کریم  ذلت و خواری را قبول نخواهیم کرد زیرا ما به دنبال استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و در واقع اسلام ناب محمدی و جهانی کردن آن هستیم.

فرماندار میانه با اشاره به اینکه آمریکا در عمل درحال  مبارزه با ماست، گفت: آمریکا از یک طرف تحریم‌ها و فشارها را افزایش می‌دهد و از طرف دیگر ادعای مذاکره منصفانه را دارد اما با این روش دشمن، ما نیز چون سیدالشهداء (ع) ،حضرت علی (ع) و پیامبر (ص) بله گوی دشمنان نخواهیم بود.

وی اظهار کرد: اگر چه درسال 91 در حوزه عمرانی و اقتصادی مشکلات فراوانی داشتیم با این وجود توانستیم 54 طرح عمرانی را با اعتبار 630 میلیارد ریال در سایه حمایت‌های استانی و پیگیری نمایندگان و مسئولان میانه  به بهره‌برداری برسانیم.

خلفاپور با اشاره به اینکه در حال طی کردن  آخرین  فراز هستیم، گفت: نباید اجازه دهیم زحمات گذشتگان برای به ثمر نشستن انقلاب و خون بیش از 230 هزار شهید برای حفظ و پایداری کشور و نظام اسلامی پایمال شود.

وی تاکید کرد: در سایه صبر و استقامت و توکل برخدا، مطمئن باشید که زانوی دشمن خم شده و معادله حساب شده آنها برهم خواهد خورد.

فرماندار میانه با بیان سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: سرو سامان دادن مشکلات بیشتر از گذشته باید در سرلوحه برنامه‌های ما قرار گیرد تا آینده خوبی را برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

خلفاپور بر تکلیف بزرگ مردم برای حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد و هشدار داد که مبادا در انتخاب اصلح‌ترین مرتکب اشتباه شویم زیرا جامعه ما با وضعیت کنونی نیازمند مدیرانی هوشمند، آماده به کار و با تجربه است.

وی توجه به مردم مستضعف روستایی در زمان خدمتگزاری دولت نهم و دهم را از عملکردهای مطلوب دولت و سبب سرافرازی آن عنوان کرد.

بخش کندوان  یکی از بخش‌های تراز اول استان و کشور است

بخشدار کندوان در این جلسه به توانمندی‌های ویژه بخش کندوان اشاره کرد و گفت:  این بخش در حوزه کشاورزی، باغداری و مدیریت باغ یکی از بخش‌های ترازاول استان و کشور است که این امر در سایه تلاش مردم و مسئولان حاصل آمده همچنین در بخش گردشگری بیشترین گردشگر را به خود اختصاص داده است.

منصورنظری  به ارائه گزارش عملکرد دولت درسال گذشته پرداخت و گفت: افتتاح راه چهار روستا، افتتاح CNG، آماده‌سازی و آسفالت 2 خیابان در شهر، جمع‌آوری مکانیزه زباله، لکه‌گیری آسفالت و معابر خیابان‌های کوچک، تبدیل طرح هادی ترک به طرح تفصیلی، آغاز ساخت بیمارستان خیریه، تاسیس موسسه خیریه خدمات بهزیستی شهر ترک، افتتاح دو طرح هادی در روستاهای ونجان و سنقرآباد، تخریب و بازسازی دو مدرسه از جمله طرح‌های عمرانی سال 91 بود.

وی اصلاح و بازسازی راه ترک به میانه و ترک – گنجگاه به علت تردد بسیار بالا با وجود نقاط حادثه‌خیز، زیرسازی راه‌های سیه منصور، سوطی و دلیقزو  گازرسانی به برخی روستاهای این بخش و اصلاح اساسی سدهای  شیویار، کسلان، ونجان، نقاباد، چرور و  ورنکش را خواستار شد.

نظری با اشاره به طرح‌های موفق دولت، نوسازی مسکن روستایی، مساکن مهر، ساخت سالن‌های متعدد ورزشی، نوسازی، تخریب و بازسازی مدارس به صورت چشمگیر را از جمله این طرح‌ها خواند و گفت: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم  نیازمند مساعدت جدی مسئولان هستیم.

اعضای شورای اداری به دیدار خانواده‌های شهید میرحمید موسوی، شهید صفرعلی کاظمی رفتند و همچنین از پروژه کشت و صنعت 100 هکتاری مرادی فر از سرمایه‌گذاران جدید شهرستان در روستای ایشلق بازدید کردند.

انتهای پیام/ 60002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول