اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

برای گرفتن سهمیه آسیایی ناامید نشده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل صبای قم گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم چرا که می‌توانستیم با پیروزی در این بازی یک قدم به کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شویم.

برای گرفتن سهمیه آسیایی ناامید نشده‌ایم

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: هر چند در این دیدار متوقف شدیم اما برای گرفتن سهمیه ناامید نشده‌ایم چرا که دو بازی شش امتیازی با دو تیم تراکتورسازی و استقلال پیش رو داریم، پس همه چیز دست خودمان است.

وی با بیان اینکه در نیمه اول بازی عملکرد نامطلوبی داشتیم، افزود: متاسفانه فاصله زیاد بین بازی‌ها، تاثیر سویی بر روند بازی ما داشت، هر چند که ما مقابل تیمی بازی می‌کردیم که آمده بود با حداقل امتیاز از زمین خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه از دست دادن این دو امتیاز به ضرر ما تمام شد، گفت: شاید اگر ما ابتدا جلو می‌افتادیم شرایط تغییر می‌کرد این در حالی است که حریف وقتی از ما جلو می‌افتاد دست از دفاع کردن بر نمی‌داشت.

وی اضافه کرد: امروز قدری بدشانس بودیم و اگر از موقعیت‌های خود به نحو بهتری استفاده می‌کردیم قطعا پیروز میدان بودیم.

سرمربی سرخ پوشان اهوازی در خصوص زمین بازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز برخلاف هفته‌های قبل زمین بازی از کیفیت مناسبی برخوردار بود و ما از این موضوع راضی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و صبا قم در هفته سی و یکم لیگ برتر عصر روز گذشته با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول