اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبا با 4 محروم با فولاد دست‌وپنجه نرم می‌کند

سرپرست تیم فوتبال صبای قم از غیبت سه بازیکن و یک مربی این تیم در دیدار حساس هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال مقابل فولاد خوزستان خبر داد.

صبا با 4 محروم با فولاد دست‌وپنجه نرم می‌کند

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تمرینات تیم ما تا صبح پنجشنبه پانزدهم فروردین ماه به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده برگزار می‌شود و تیم برای بازی هفته سی و یکم لیگ برتر با فولاد خوزستان، عصر همان روز راهی اهواز خواهد شد.

آغاز دور جدید تمرینات صبا از ششم فروردین ماه

وی ادامه داد: دور جدید تمرینات صبای قم برای چهار بازی باقی مانده از دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز ششم فروردین ماه آغاز شده و بدون وقفه ادامه خواهد داشت تا با شرایط خوبی برابر فولاد به میدان برویم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: کادر فنی صبای قم در بازی هفته سی و یکم مسابقات لیگ برتر مقابل فولاد چند نفر از بازیکنان اصلی را به طور کامل در اختیار ندارد ولی امیدوارم از این هفته تمام تلاش ما به کسب سه امتیاز منتهی شود.

مومنی، لطفی و بختیاری‌زاده بازیکنان محروم صبا

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار سه بازیکن محروم در ترکیب تیم صبا وجود دارد و کادر فنی به اجبار باید از بازیکنان جانشین در ترکیب اصلی تیم برای بازی حساس مقابل فولاد خوزستان که روز جمعه این هفته برگزار می‌شود استفاده کند.

نجاتی ادامه داد: بازی این هفته با فولاد خوزستان قطعا از نظر فنی کیفیت بالایی خواهد داشت زیرا هر دو تیم برای دستیابی به سه امتیاز مسابقه باید بازی تاکتیکی انجام دهند اما تصور من این است که بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای با حریف خواهیم داشت و باید با آمادگی صد درصد به میدان برویم.

وی ابراز داشت: تمام حواس ما در این بازی باید جمع باشد و بازی را نیز با رعایت نکات تاکتیکی و تکنیکی شروع کنیم زیرا فولاد خوزستان در این دیدار به دنبال رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا انگیزه زیادی دارد و این ما هستیم که باید باهوش بازی کنیم.

محرومیت مربی دروازه‌بان‌های صبای قم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: کادر فنی تیم صبا بازی آخر فولاد خوزستان در لیگ برتر را با دقت تماشا کرده‌اند و تیم ما با اینکه در این دیدار مهدی مومنی، سعید لطفی و سهراب بختیاری‌زاده را در اختیار نخواهد داشت و رضا محتشم چهارمین محروم صبا است که به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در این دیدار همراه تیم نخواهد بود.

وی در خصوص وضعیت تیم صبای قم برای مصاف با تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: قصد داریم در این بازی با هماهنگی تیمی یکی از بهترین بازی‌های خود را به انجام برسانیم تا با کسب سه امتیاز شانس خود را برای صعود در جدول رده‌بندی افزایش دهیم.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سی و یکم از بازی‌های دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه شانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول