اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

صبا نشان داد متکی به بازیکن خاص نیست/لیگ پرفراز و نشیبی بود

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم صبای قم بارها ثابت کرده است که متکی به یک بازیکن خاص نیست و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

صبا نشان داد متکی به بازیکن خاص نیست/لیگ پرفراز و نشیبی بود

رامین رضاییان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یاری خدا و اعتماد کادر فنی در بیشتر بازی‌های صبا به میدان رفته‌ام، امیدوارم رضایت مدیران، مربیان و هواداران صبا را جلب کرده باشم.

وی ادامه داد: همواره سعی کرده‌ام بهترین بازی‌های خود را برای تیم صبای قم انجام بدهم، چراکه این تیم من را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرد و همیشه خودم را دوستدار و علاقمند واقعی تیم صبا می‌دانم؛ صبا یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود.

مدافع چهارگله تیم فوتبال صبای قم افزود: در دیدار هفته سی‌ام که یک بازی حساس خانگی برای صبای قم در مقابل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان بود به دلیل سه‌ اخطاره بودن حضور نداشتم و حالا انگیزه زیادی دارم که بتوانم یک بار دیگر در ترکیب اصلی صبا قرار بگیرم.

رضاییان یادآور شد: در بازی هفته بیست و نهم برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از داور کارت زرد گرفتم و متأسفانه بازی با آلومینیوم هرمزگان را از دست دادم که خوشبختانه تیم ما در آن بازی نشان داد که متکی به بازیکن خاصی نیست و حتی با دو بازیکن کمتر هم توانایی کسب پیروزی را دارد.

وی اضافه کرد: به نظر من پیروزی بسیار ارزشمند و قابل توجهی در دیدار هفته سی‌ام برابر آلومینیوم هرمزگان کسب کردیم و حالا با سه امتیاز این بازی شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته در جدول رده‌بندی لیگ برتر داریم و در دیدارهای آتی با خیال راحت به مصاف حریفان می‌رویم.

مدافع صبای قم عنوان کرد: لیگ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم؛ ابتدای فصل در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بودیم و در هفته‌های مختلف جایگاه‌مان در جدول بارها تغییر کرد، اما تجربیات گرانبهایی از لیگ امسال کسب کردیم و هنوز هم می‌توانیم یکی از هفت تیم بالای جدول در پایان لیگ دوازدهم باشیم.

رضاییان در ادامه به دیدار روز جمعه تیمش با فولاد خوزستان اشاره کرد و ابراز داشت: در شرایطی با فولاد بازی می‌کنیم که می‌خواهیم حتماً فاتح این دیدار باشیم؛ هرچند فولادی‌ها هم نسبت به کسب سهمیه امیدوارند و با تمام توان خود مقابل ما می‌ایستند.

دیدار صبای قم و فولاد خوزستان عصر جمعه 16 فروردین‌ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول