اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:

برابر سپاهان باید با دقت و حساب شده بازی کنیم

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم درباره دیدار هفته شانزدهم تیمش در مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: این دیدار در اصفهان برگزار می‌شود و باید با دقت و حساب شده بازی کنیم.

برابر سپاهان باید با دقت و حساب شده بازی کنیم

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: اکنون در رده دوازدهم و آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر امید هستیم و وضعیت تیم به شکلی نیست که بخواهیم بازی‌های باقی مانده را راحت تصور کنیم، بنابراین در تعطیلات نوروز به فکر تقویت تیم بودیم.

* کسب 11 امتیاز از 14 بازی

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم ابراز داشت: در 14 بازی از 15 هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با تیمی آماده مقابل تیم‌های لیگ برتری به میدان رفتیم ولی نتایج نشان می‌دهد که ما در مجموع عملکرد خوبی نداشته و نتوانستیم امتیازات را به خوبی کسب کنیم که ما را به ادامه لیگ امیدوارتر کند، با این حال هفت بازی مهم پیش رو داریم تا حداقل تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

گائینی با اشاره به اینکه هدف صبا کسب یکی از رده‌های میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور است یادآور شد: صبای قم مدیران پرتلاشی دارد و تمام آن‌ها انتظار دارند تا این تیم را در مسابقات لیگ برتر در حد یک تیم مدعی ببینند اما با اتفاقاتی که امسال برای تیم رخ داد فقط می‌توانیم برای بقا در لیگ تلاش کنیم.

* برابر سپاهان باید با دقت و حساب شده بازی کنیم

وی بیان کرد: خوشبختانه با تدابیر خوب کادر فنی تیم، در تعطیلات لیگ برتر برای کسب آمادگی در دیدارهای باقی مانده تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم این مهم زمینه تحولی مثبت و رو به پیشرفت را در تیم صبای قم ایجاد کند.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم درباره دیدار هفته شانزدهم صبای قم در مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تصریح کرد: نه تنها این مسابقه بلکه تمام بازی‌های لیگ برتر دارای اهمیت و حساسیت‌ هستند اما این دیدار در اصفهان برگزار می‌شود و باید با دقت و حساب شده بازی کنیم. 

وی عنوان کرد: کادر فنی قطعاً به حساسیت‌های این مسابقه فکر کرده‌اند و برای کسب موفقیت تیم در این دیدار مهم تدابیر خاصی ‌اندیشیده‌اند اما از نظر روحی و جسمی در کنار یکدیگر شرایط خوبی برای این دیدار داریم و با توجه به اینکه به خوبی از حریف شناخت داریم، با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم دیدارهای لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 15 روز جمعه 16 فروردین ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول