اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم:

تیم فوتبال امید صبای قم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم از ایده‌آل بودن شرایط تیم فوتبال امید صبای قم در آستانه دیدار با تیم فوتبال سپاهان اصفهان خبر داد و گفت: نماینده قم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم.

تیم فوتبال امید صبای قم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم

سیدجواد خازنی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یک هفته تا دیدار حساس صبای قم با تیم سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور باقی مانده و بازیکنان صبا در شرایط خوبی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: بعد از چند روز تعطیلی تمرینات به دلیل فرارسیدن سال نو، بازیکنان صبای قم از روز هفتم فروردین‌ماه تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده‌اند و از نظر روحی و بدنی، تیم خوب و آماده‌ای داریم.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم با اشاره به بازی حساس صبای قم در مقابل سپاهان اصفهان بیان داشت: این دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، از ساعت 16 روز جمعه شانزدهم فروردین به میزبانی سپاهان اصفهان برگزار می‌شود.

خازنی اضافه کرد: کسب پیروزی و سه امتیاز در این مسابقه برای هر دو تیم به یک اندازه حائز اهمیت است؛ تیم صبای قم به مکان‌های بالاتر جدول رده‌بندی می‌اندیشد و قطعاً سپاهان اصفهان نیز برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر امید تلاش زیادی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: صبای قم برابر سپاهان اصفهان با تمام توان به میدان می‌رود و هدف ما قطعاً کسب سه امتیاز مسابقه است تا بتوانیم بعد از هفته‌ها از مکان دوازدهم لیگ برتر فوتبال امید کشور به رده‌های بالاتر جدول رده‌بندی صعود کنیم.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم با اشاره به اینکه دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه تختی قم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است، یادآور شد: در شرایط فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال صبای قم در مکان دوازدهم و تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رده دوم قرار دارند، ما خطر سقوط را احساس می‌کنیم و شرایط‌مان بسیار حاد است، اما تیم سپاهان به فکر رسیدن به قهرمانی است.

خازنی تأکید کرد: جایگاهی که در حال حاضر صبا در آن قرار گرفته، به هیچ عنوان مورد رضایت ما نیست و بازیکنان ما باید تلاش کنند در هفت هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر این فصل، امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبلی را با تلاش بیشتر جبران کنند.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنان صبا در آستانه دیدار با سپاهان اصفهان، ابراز داشت: بعد از هفته‌ها که بزرگ‌ترین مشکل تیم ما نداشتن تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود به دلیل مصدومیت و محرومیت بود، خوشبختانه برای این بازی نفرات آماده‌ای در اختیار کادر فنی هستند.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم بیان داشت: عمده‌ترین مشکل تیم ما در دیدارهای اخیر خود، بی‌دقتی در استفاده از فرصت‌های گلزنی بود که سبب شد از 14 بازی تنها یک پیروزی به دست بیاوریم، اما امیدوارم بازی با سپاهان اصفهان پایان این ناکامی‌ها باشد و بار دیگر در شرایط عادی به کار خود ادامه بدهیم.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول