اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

امیدی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: امیدی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداریم اما در تمام بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم.

امیدی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداریم

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هنوز هم از اینکه در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به راحتی در مقابل تیم الشباب امارات نتیجه را واگذار کردیم و نتوانستیم به مرحله گروهی برویم افسوس می‌خورم.

وی ادامه داد: من در داوری فوتبال بالا و پایین‌های زیادی دیده‌ام اما معتقدم که در بازی با الشباب ما تیم برتر میدان بودیم و اگر کمی تدبیر به خرج می‌دادیم الان تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بودیم و می‌توانستیم برای قم و کشور اعتبار کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: وقتی می‌بینم که تیم الشباب امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا واقعاً حرفی برای گفتن ندارد و در مقابل رقبای خود یک تیم ضعیف و بازنده است باز هم بیشتر حسرت فرصت از دست رفته را می‌خورم.

وی یاد‌آور شد: اینکه یک تیم در لیگ برتر فوتبال کشورش چهارم شود و تیم قهرمان لیگ برتر نیز به مقام نخست جام حذفی برسد و تیم چهارم بتواند به لیگ قهرمانان آسیا برود، یقین بدانید که سال‌های سال دیگر به سادگی اتفاق نخواهد افتاد اما سال قبل برای صبا این اتفاق افتاد و ما قدر آن را ندانستیم.

نجاتی ادامه داد: امسال هم می‌توانستیم در بین تیم‌هایی باشیم که داعیه کسب حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را دارند اما عواملی دست به دست هم داد که صبا نتواند به آنچه که استحقاقش را دارد دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رو به پایان است و تیم ما در پنج بازی باقی مانده برای حفظ اعتبار خود در مقابل حریفان ظاهر می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با سپاهان خوش‌اقبال بودیم که شکست سنگین‌تری رقم نخورد اما امیدوارم در دیدار با آلومینیوم هرمزگان به بهترین نتیجه دست یابیم و سال 91 را با پیروزی به پایان برسانیم و با روحیه به استقبال سایر دیدارها برویم.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول