اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم خبر داد

بازگشت 3 محروم سرشناس به ترکیب تیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از بازگشت سه بازیکن کلیدی سرشناس به ترکیب این تیم برای دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر برابر آلومینیوم هرمزگان خبر داد.

بازگشت 3 محروم سرشناس به ترکیب تیم

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: سه بازیکن کلیدی و سرشناس تیم فوتبال صبای قم در دیدار مقابل سپاهان اصفهان از همراهی با صبا محروم بودند، اما در بازی هفته سی‌ام با تمام توان در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان بازی می‌کنند.

وی ابراز داشت: در بازی نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتیجه خوبی برابر تیم آلومینیوم هرمزگان کسب کردیم و یکی از بردهای خارج از خانه در این بازی نصیب تیم ما شد و این بار نیز با انگیزه‌تر از گذشته می‌خواهیم برابر آلومینیوم هرمزگان تیمی موفق باشیم.

نجاتی با اشاره به اهمیت مسابقه تیمش برای تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان افزود: قطعا بازی سخت و دشواری برابر تیم آلومینیوم هرمزگان در پیش داریم اما برای اینکه بتوانیم به سه امتیاز مسابقه دست یابیم باید با تمام قدرت مقابل حریف بازی کنیم.      

سرپرست تیم فوتبال صبا تصریح کرد: در بازی این هفته، سه بازیکن غایب تیم، بار دیگر در ترکیب اصلی تیم با پیراهن صبا بازی می‌کنند و قطعا تلاش خواهند کرد با تمام توان برابر آلومینیوم حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از چند بازی اخیر که متأسفانه در بسیاری از آنها، پیروزی را با تساوی عوض کردیم تجربیات زیادی کسب کرده‌اند و مطمئنا بهترین بازی خود را ارائه می‌کنند تا در کسب سه امتیاز برابر تیم آلومینیوم موفق باشیم.

نجاتی بیان کرد: صبای قم امسال می‌توانست جزو مدعیان هم قرار بگیرد اما به هر حال این لیگ در آستانه پایان یافتن است و از هم‌اکنون باید برای فصل بعد و حضور موفق‌تر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی کنیم.

وی اضافه کرد: کادر فنی تیم صبا از تیم آلومینیوم هرمزگان به خوبی شناخت دارند و بازی‌های اخیر این تیم را به خوبی دیده و آنالیز کرده‌اند تا هم نوع بازی و هم خصوصیات بازیکنان این تیم را برای بازیکنان ارزیابی کنند، بنابراین تصور می‌کنم این هفته بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم. 

تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین هفته نیم فصل دوم رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر روز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه در دیداری خانگی در قم میزبان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان است.

در حال حاضر صبای قم با کسب 37 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور ایستاده در حالی که آلومینیوم هرمزگان با مربیگری پرویز مظلومی با کسب 28 امتیاز، تیم رده سیزدهم جدول است.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول