اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

گهر جسورانه بازی کرد/ چمن تختی به درد بازیکنان تکنیکی نمی‌خورد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به بازی تیمش مقابل گهر درورد گفت: من از بازیکنان خود راضی نیستم چرا که فرصت‌های بی‌شماری را یکی پس از دیگری از دست دادند.

گهر جسورانه بازی کرد/ چمن تختی به درد بازیکنان تکنیکی نمی‌خورد

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز در خصوص بازی تیمش در برابر گهر دورود اظهار کرد: من از بازیکنان خود راضی نیستم چرا که فرصت‌های بی‌شماری را یکی پس از دیگری از دست دادند و ما می‌توانستیم با تفاضل گل بیشتری پیروز این میدان شویم.

وی ادامه داد: با توجه به این که تیم گهر در انتهای جدول قرار دارد بسیار خوب و جوانمردانه بازی کرد و در این تفکر نبود که بازی ضد فوتبال ارائه دهد بلکه تمام تلاش خود را برای کسب حداقل امتیاز در میدان انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: من به شهامت بازیکنان و کادر فنی تیم گهر تبریک می‌گویم چرا که بسیار جسورانه بازی کردند.

وی در خصوص زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز تصریح کرد: من بارها گفته‌ام و امروز هم می‌گویم که این زمین دارای شرایط بازی کردن نیست اما متاسفانه گوش‌شنوا وجود ندارد.

فرکی اضافه کرد: با توجه به این که دو بازی حساس برابر تیم‌های صبا و استقلال را پیش‌رو داریم اکنون می‌گویم که این زمین کار ما را دشوار می‌کند چرا که بازیکنان ما تکنیکی بوده و روی زمین بازی می‌‌کنند.

وی در خصوص بازی کردن در ورزشگاه غدیر اهواز خاطرنشان کرد: بازی کردن در این زمین هم به مراتب دشوارتر از تختی است بنابراین تمایلی نداریم که در آن جا بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دیدار بین دو تیم فولادخوزستان و گهرزاگرس دورود از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه چهار بر یک به سود تیم فولادخوزستان به پایان رسید.

تیم فولاد خوزستان با این پیروزی 52 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات باقی ماند و گهر دورود نیز با این باخت مجددا به قعر جدول سقوط کرد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول