اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو قم خبر داد

انتخاب ووشوکاران قمی برای اعزام به مسابقات آسیایی فیلیپین

دبیر هیئت ووشو استان قم از انتخاب دو ووشوکار قمی به تیم ملی جوانان برای شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی به پیکارهای آسیایی فیلیپین خبر داد.

انتخاب ووشوکاران قمی برای اعزام به مسابقات آسیایی فیلیپین

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: موفقیت دو ووشوکار قمی در کسب مدال برنز مسابقات ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور علاوه بر افتخارات ارزشمندی که برای ووشو قم داشت، موجب انتخاب آنها برای عضویت در تیم ملی شد.

وی ادامه داد: دو ووشوکار قمی در حالی با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود در پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور پایان دادند که کادر فنی تیم ملی ووشو جوانان کشورمان به دقت این رقابت‌ها را زیر نظر داشته و برترین‌ها را برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب کردند.

دبیر هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: نفرات برتر و رده‌بندی انفرادی مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در حالی مشخص شدند که در بین برترین‌ها نام دو ووشوکار قمی نیز به چشم می‌خورد و حالا افتخار عضویت این دو چهره آینده‌دار ووشو نصیب ورزش قم شده است.

ادیب‌نژاد بیان کرد: فرشاد مداح و مصطفی اسدی‌تبار دو ووشوکار قمی هستند که با درخشش در پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی نظر کادر فنی را نسبت به خود جلب کرده و حالا شانس اعزام به مسابقات آسیایی این رشته را دارند.

وی ابراز داشت: در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور جوانان انتخابی تیم ملی که در ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار شد، در رده سنی 9 تا 12 سال بخش تالو فرم «تای‌چی‌جین» فرشاد مداح از تیم اعزامی هیئت قم بعد از نمایندگان زنجان و اصفهان به مقام سوم و نشان برنز رسید.

دبیر هیئت ووشو استان قم عنوان کرد: همچنین در بخش ساندا مصطفی اسلامی‌تبار از تیم اعزامی هیئت ووشو استان قم توانست با کسب مقام سوم بعد از نمایندگان چهارمحال و بختیاری و ایلام به مدال برنز پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان کشور دست یابد.

ادیب‌نژاد متذکر شد: در پایان این دوره از مسابقات که در دو بخش تالو و ساندا و در سه زیرگروه سنی 9 تا 12، 12 تا 15 و 15 تا 18 سال برگزار شد، تیم زنجان با کسب 10 نشان طلا، نقره و برنز قهرمان شد، تهران (الف) با شش مدال طلا، نقره و برنز دوم شد و تیم ووشو استان اصفهان با مجموع 11 مدال رنگارنگ بر سکوی سوم ایستاد.

وی در پایان اذعان داشت: مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا در کشور فیلیپین مهم‌ترین رویدادی است که پیش‌روی ووشوکاران جوان کشورمان قرار دارد و امید زیادی نسبت به قرار گرفتن نام این دو ووشوکار ارزنده در لیست نهایی تیم ملی داریم.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول