اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بازرسی راهیان نور مازندران خبر داد

اعزام 21 هزار زائر مازندرانی به یادمان‌ شهدا

مسئول کمیته بازرسی راهیان نور استان مازندران گفت: 21 هزار زائر بسیجی مازندرانی به یادمان‌های شهدای استان خوزستان اعزام شدند.

اعزام 21 هزار زائر مازندرانی به یادمان‌ شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شعبانعلی واحدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران عضو ستاد تسهیلات سفر مازندران با بیان اینکه بازدید از یادمان های شهدا در مناطق جنگی دوران دفاع مقدس به منظور اعزام زائران راهیان نور از وظایف‌مان محسوب می‌شود، اظهار داشت: روز گذشته از یادمان های فتح المبین ـ اروندکنار شلمچه و همچنین دارخوین- شادگان بازدید به عمل آمد.

وی افزود: امسال حضور زائرانی که برای نخستین بار برای زیارت مشهد الشهدا عزیمت کردند را شاهد بودیم و در این بازدید از 70 نفر خادم شهدا قدردانی شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه زائران راهیان نور می‌توانند مبلغان خوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند، تصریح کرد:  زائران اظهار داشتند؛ در فرایند بازدید از مناطق جنگی تحول شگرفی در روحیه و روش زندگی ما به وجود آمد.

واحدی با قدردانی از دست اندرکارانی که زمینه سفر را برای مردم جامعه به وجود آوردند، بیان داشت: مجموعه سپاه کربلای مازندران از 20 اسفند ماه 91 پذیرای زائران مازندرانی در زائر ساری شهدا در خرمشهر بودند.

مسئول کمیته بازرسی راهیان نور استان مازندران  اظهار داشت: تاکنون بیش از 21 هزار نفر از زائران پایگاه بسیج محلات استان به یادمان‌های شهدا اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکل خاصی در اعزام راهیان نور به مناطق جنگی استان خوزستان پیش نیامد، بیان داشت: این موضوع نشان از اتحاد، همدلی و انسجام همه مسئولان استانی است.

واحدی افزود: برنامه‌های خوب فرهنگی در اعزام راهیان نور به مناطق جنگی انجام می‌شود که می‌توان مراسم عزاداری در ایام فاطمیه و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی را در این سفر برشمرد.

وی به استقبال خوب زائران از مشهد الشهدا اشاره کرد و گفت: احداث زائرسرا ویژه زائران مازندرانی در استان خوزستان ضروری بود و جای دارد مسئولان استانی در توسعه این مکان و رفع برخی مشکلات جانبی این بنا به منظور رفاه حال زائران همت کنند.

واحدی اظهار داشت: تاکنون بیش از 17 هزار زائر دانش آموزی، 3 هزار و 500 زائر دانشجو و کارمندان اداری استان مازندران به مناطق جنگی استان خوزستان اعزام شدند.

انتهای پیام/86006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول