اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انجمن لوچو کشور:

لوچوکاران مازندرانی به میادین چوخه خراسان اعزام شدند

سرپرست انجمن لوچو کشور گفت: لوچوکاران مازندرانی به میادین چوخه خراسان‌شمالی اعزام شدند.

لوچوکاران مازندرانی به میادین چوخه خراسان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی مازندران، تیم منتخب لوچو کشتی سنتی مازندران به استان خراسان‌شمالی اعزام شد.

سرپرست انجمن لوچو کشور و رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی مازندران با اشاره به این موضوع گفت: با توجه به اینکه در تقویم سال 92 فدراسیون ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی مقرر شد تا لوچو کشتی سنتی مازندران برای نخستین بار به صورت کشوری برگزار شود.

رضا بحرگرد افزود: با اعزام تیم لوچو به مسابقات چوخه اسفراین هر ساله درصدد هستیم تا با معرفی لوچو در این مسابقات از دیگر استان‌های حاضر در میدان چوخه برای حضور در مسابقات کشوری لوچو دعوت کنیم.

وی در مورد نفرات تیم اعزامی به مسابقات اسفراین و پیکار این رقابت‌ها یادآور شد: این تیم با توجه به تعطیلات نوروزی ترکیبی از جوانان و بزرگسالان به خراسان‌شمالی اعزام شده است.

بحرگرد با تقدیر از رئیس این فدراسیون به جهت قبول مسابقات لوچو کشوری در تقویم فدراسیون عنوان داشت: برای برگزاری لوچو آن هم در سطح کشور باید تمام دستگاه‌های مازندران پای کار بیایند زیرا این یک فرصت مهم برای ملی کردن لوچو پس از یک هزار و 500 سال است.

وی با اعلام اینکه در تیم اعزامی مازندران به مسابقات چوخه اسفراین علی رمضانی، سعید کریمی، علیرضا گنجه و قاسم شیرنیا عضویت دارند، گفت: ناصر اسماعیل‌پور سرپرست و سرمربی این تیم است.

وی یادآور شد: این مسابقات در میدان 60 هزار نفری چوخه اسفراین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول