اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی نکا:

10 گروه جهادی به روستاهای محروم نکا اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نکا گفت: بیش از 10 گروه جهادی از دانشگاه‌های نکا به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان اعزام می‌شوند.

10 گروه جهادی به روستاهای محروم نکا اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، صبح امروز مراسم اختتامیه اردوهای جهادی شهید همت نکا با حضور مسئولان استانی و فعالان عرصه بسیج دانشجویی در روستای خرم چماز بخش هزارجریب نکا برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نکا در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌و گو با خبرنگار فارس گفت: اجرای اردوهای جهادی با هدف حل مشکلات روستاهای محروم اعزام گروه‌های مختلف به روستاهای محروم هزارجریب انجام می‌شود.

 نقی پورقربان به استقبال پرشور دانشجویان از اردوهای جهادی شهید همت اشاره کرد و افزود: در تابستان سال جاری بیش از 10 گروه جهادی از دانشگاه‌های نکا به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه باید برای اردوهای جهادی برنامه بلند مدت و میان مدت تبیین شود، اظهار داشت: با حضور دانشجویان در اردوهای جهادی باید از تمام ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها در جهت کمک به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استفاده شود.

پورقربان تصریح کرد: تداوم اردوهای جهادی می‌تواند گامی مهم برای حل مشکلات مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و دینی در منطقه باشد.

این مسئول فعالیت برادران را در زمینه‌های عمرانی، ساخت و ساز و مرمت بناها را ضروری دانست و تصریح کرد: خواهران جهادگر با راه‌اندازی کلاس‌های کامپیوتر، خیاطی، قرآن روانخوانی و روخوانی و در بخش کلاس‌های ورزشی به آموزش تکواندو و کاراته به فعالیت خود در مناطق محروم و کمتر توسعه می‌پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نکا بیان کرد: آسیب‌شناسی روستاهای مورد توجه در طرح اردوی جهادی از اهداف مهمی است که دنبال می‌شود و امیدواریم با شناسایی این آسیب‌ها با جدیت بیشتر وارد شویم.

پورقربان متذکر شد: همه ما باید تلاش کنیم تا امید و زندگی در روستاها جریان یابد و با حل معضلات، کمبودها و آسیب‌های احتمالی شاهد روستاهایی زنده، پویا و سازنده و خودکفا باشیم.

انتهای پیام/86002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول