اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

مردم و مسئولان نسبت به نقشه‌های دشمنان هوشیار باشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین گفت: مردم و مسئولان باید هم در مسائل سیاسی و هم در مسائل اقتصادی هوشیار بوده و مراقب نقشه‌های دشمنان باشند.

مردم و مسئولان نسبت به نقشه‌های دشمنان هوشیار باشند

آیت‌الله هادی باریک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با نام‌گذاری امسال بنام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: دلیل نامگذاری این شعار از سوی رهبر انقلاب به خاطر برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه است که موضوع بسیار مهم و اساسی می‌باشد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات یادآور شد: تبعا دشمنان انقلاب با تمام توان و امکانات خود سعی می‌کنند تا آنجا که ممکن است انتخاباتی کمرنگ و بدون شور و نشاط سیاسی برگزار شود و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را به حداقل کاهش دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین به حضور گسترده ملت بصیر ایران اسلامی در انتخابات خرداد 88 اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و باشکوه و عظمت با حضور حداکثری مردم برگزار شود که نمونه این انتخابات باشکوه تجلی یافت.

باریک‌بین با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته از سوی دشمنان علیه ملت ایران بیان داشت: فشارهای سنگین اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی بوده و در چند سال اخیر و بخصوص در سال 91 تشدید و به اوج خود رسیده است.

امام جمعه قزوین در مجلس خاطرنشان کرد: علی‌القاعده در سال 92 هم کم و بیش از تحریم‌ها و فشارها از سوی دشمنان ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم قزوین به موضوع حماسه اقتصادی نیز اشاره و بیان داشت: اهمیت مسائل اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و رهبر حکیم انقلاب نام‌هایی که به کار برده‌اند، جنبه اقتصادی داشته است. مانند الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و یا تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که این نامگذاری‌ها اهمیت مسائل اقتصادی را بیان می‌کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین تصریح کرد: نباید از موضوع اقتصاد غفلت کنیم که شعار امسال در کنار اقتصاد قرار گرفته و باید همه مردم و مسئولان روی این مسئله مهم دقت کنند.

امام جمعه قزوین به وظیفه خطیر مسئولان و مردم در سال 92 اشاره و افزود: وظیفه مسئولان و مردم عزیز و سربلند ما این است که راهبردی را که مقام معظم رهبری برای امسال قرار داده است جدی گرفته و بدانند که هدف ایشان از این نامگذاری جنبه تشریفاتی نداشته و بلکه ایشان با توجه به اشرافیت و تسلطی که بر مجموعه اوضاع سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور، منطقه و جهان دارند، با بینش وسیع و نگاه بلند و خردمندانه خود اوضاع را می‌سنجند و به تناسب اقتصادی شرایط نامی را برای سال انتخاب می‌کنند که راهبرد همان سال خواهد بود.

باریک‌بین در خاتمه تصریح کرد: مسئولان خدمتگزار باید در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های خود منویات رهبر عالی قدر را لحاظ کنند و مردم نیز دوشادوش مسئولان در تمام شئون زندگی خود مسائل سیاسی و هم مسائل اقتصادی هوشیار بوده و مراقب فتنه‌های دشمنان باشد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول