اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس خبر داد

پیگیری توسعه گردشگری مازندران در کمیسیون تلفیق

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: توسعه گردشگری در مازندران را در کمیسیون تلفیق مجلس پیگیری می‌کنم.

پیگیری توسعه گردشگری مازندران در کمیسیون تلفیق

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین نیازآذری ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با اشاره به روز 12 فروردین ماه سالروز اعلام جمهوری اسلامی در کشور، اظهار داشت: روز 12 فروردین ماه برای مردم ایران روز بسیار مقدس است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ایران تشکیل ستاد تسهیلات سفر را تکریم مسافران در مازندران عنوان کرد و گفت: مازندرانی‌ها در میهمان‌نوازی سرآمد هستند و حضور مسئولان در ستاد تسهیلات سفر نیز بیانگر این موضوع است.

وی با اشاره به حضور بیش از 16 میلیون مسافر در مازندران گفت: باعث افتخار است که مردم مازندران با توجه به کمبود‌های که دارند بیشترین خدمات را به مسافران ارائه می‌دهند.

این مسئول با اعلام اینکه ستاد تسهیلات سفر مازندران به معرفی استعداد‌های فرهنگی و تفریحی مازندران بپردازد، تاکید کرد: قابلیت‌های گردشگری استان مازندران نیاز به توسعه دارد.

نیازآذری تاکید کرد: گردشگری در دنیا  بسیار حائز اهمیت است و مازندران از این امکان برخوردار است که باید زمینه‌ای ایجاد شود تا گردشگری به کمک اقتصاد مازندران بیاید.

نماینده مردم بابل گفت: مدیران و مسئولان باید برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری تلاش کنند.

وی ادامه داد: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و برای ایجاد توریست نیازمند به نگاه ملی هستیم و مجلس و دولت باید به این موضوع توجه داشته باشند.

نیازآذری با اعلام اینکه به اتفاق چند نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیسیون تلفیق مازندران هستیم، خاطرنشان کرد: برای توسعه گردشگری در مازندران از قابلیت‌های این کمیسیون استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/86004/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول