اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 162

حاشیه‌نگاری فارس از کمپ گردشگری «پارک جنگلی قرق» گرگان + تصاویر

بازدید خبرنگار فارس به همراه اکیپ بازرسی کمیته گردشگری روستایی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان از کمپ گردشگری روستایی بخش بهاران گرگان واقع در «پارک جنگلی «قرق» با حاشیه‌هایی همراه بود.

حاشیه‌نگاری فارس از کمپ گردشگری «پارک جنگلی قرق» گرگان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پارک جنگلی قرق در شرق گرگان در طول سال به ویژه نوروز و تابستان محل اسکان و بازدید جمع زیادی از مسافران است.

پارک جنگلی قرق هم محل اسکان مسافران و هم محل نگهداری برخی حیوانات از جمله «مارال» و «میمون» بوده که همین امر گرایش مردم و مسافران برای حضور در این پارک را افزایش داده است.

مسعود افندی، دهیار روستای قرق، به همراه اعضای خانواده خود برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در کمپ گردشگری روستایی واقع در پارک جنگلی این روستا مستقر است.

گوزن مارال در پارک جنگلی قرق شهرستان گرگان

یکی از مسافران با مراجعه به کمپ ثابت گردشگری روستای قرق گرگان با بیان اینکه اصل این پارک زیستگاه مارال است از اینکه محیط خیلی کمی به صاحبان اصلی آن اختصاص یافته، انتقاد کرد.

مسافر دیگری خواستار گذاشتن «سنگ نمک» برای رشد شاخ مارال شد.

یکی دیگر از مسافران از کمبود محیط‌بان در این پارک انتقاد کرده و پیشنهاد داد که با نصب دوربین مداربسته این مشکل رفع و از حیوانات بهتر محافظت شود.

مسافر دیگری خواستار توزیع بروشور برای آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی در جامعه به منظور شناخت اهمیت حیوانات شد.

یکی از مسافران به نام «شهریار مرادی»، کارمند استانداری چهارمحال و بختیاری، با مراجعه به کمپ گردشگری روستایی بخش بهاران گرگان واقع در پارک جنگلی قرق گرگان از امکانات بهداشتی و تفریحی پارک تقدیر کرد.

«خسرو کریمی»، معاون بهداشتی استان گلستان، در بازدید از تاسیسات بهداشتی پارک جنگلی قرق گفت که مشکل خاصی در این زمینه مشاهده نشده است.

«محسن‌علی اکبری»، مسافری از خراسان‌شمالی، از تلاش مسئولان استان گلستان برای آماده‌سازی پارک جنگلی قرق تقدیر و خواستار جلوگیری از تردد موتورسواران شد. همچنین مسافر دیگری از فقدان فروشگاه عرضه مواد غذایی در این پارک انتقاد کرد.

پارک جنگلی قرق در فاصله 20 کیلومتری شرق گرگان قرار دارد.

انتهای پیام/83003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول