اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد:

در سال 91 از 4700 تخلف ساختمانی به دلیل عدم استحکام بنا جلوگیری شد

شهردار منطقه 4 مشهد گفت: در سال 91 از 4 هزار و 768 تخلف ساختمانی در سطح منطقه جلوگیری شده است.

در سال 91 از 4700 تخلف ساختمانی به دلیل عدم استحکام بنا جلوگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد اصغری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و فاقد استحکام بنا و برخورد با متخلفان ساختمانی، اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای این منطقه از ادامه فعالیت 4 هزار و 768 واحد ساختمانی متخلف جلوگیری کرد.

وی افزود: طی سال گذشته پلمب 1238 مورد ساخت و ساز غیر مجاز و فاقد استحکام بنا، 522 مورد پیگیری موارد فک پلمب، 593 مورد جمع‌آوری ابزار و مصالح متخلفان ساختمانی، 1801 مورد کنترل موارد مغایر پروانه نظیر احداث طبقه مازاد، پیشروی طولی و ...، 182 مورد جمع‌آوری دیوار و تخریب پی و شفته غیر مجاز و 125 مورد رسیدگی به مشرفیت و مزاحمت در سطح منطقه انجام شده است.

اصغری در ادامه بیان داشت: همچنین7 هزار و 393 بازدید فنی از پروانه‌های صادر شده در راستای طرح ایمنی ساختمان‌های در حال احداث و رعایت مبحث 12 مقررات ملی ساختمان و ارجاع موارد تخلف مهندسان ناظر به سازمان نظام مهندسی از مهمترین اقدامات اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای این منطقه است.

شهردار منطقه 4 مشهد از اجرای احکام 12 مورد قلع بنا در سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد: در راستای برخورد با متخلفان ساختمانی و جلوگیری از ساخت و سازهای فاقد استحکام بنا در این مدت، پس از صدور اخطاریه‌های لازم، 12 مورد قلع بنا با رعایت تشریفات قانونی و اخذ نیابت قضایی توسط اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها و اجرائیات منطقه تخریب گردید.

اصغری اذعان داشت: یک هزار و 601 اخطاریه جهت تخلفات صادر و 670 مورد کاربری و تفکیک غیر مجاز اراضی و املاک و ابلاغ قانونی رسیدگی شد.

انتهای پیام/70005/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول