اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خواف خبر داد

تشکیل گشت‌های ویژه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

شهردار خواف از تشکیل گشت‌های ویژه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز خبر داد.

تشکیل گشت‌های ویژه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، عبدالحمید عطوفتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در تمام ایام سال در برنامه کاری شهرداری بوده است؛ اما با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروز ممکن است تعدادی از افراد به ساخت و ساز غیر مجاز بپردازند،  شهرداری با تشکیل گشت‌های ویژه اقدام به جلوگیری از انجام چنین فعالیت‌هایی کرده است.

وی با بیان اینکه شهروندان باید با آنچه که اصول و مقررات شهروندی نامیده می‌شود آشنایی داشته باشند افزود: مهم‌ترین اقدامات این گشت‌ها علاوه بر کنترل و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز، اهداء کتاب اصول شهروندی، شهروند شهر غزل است.

 شهردار خواف یادآور شد: این کتاب با هدف آشنایی بیشتر با اصول و قوانین شهروندی، ساخت و ساز شهری، واژه های حقوقی، کمیسیون ماده 77 شهرداری‌ها و انواع تخلفات ساختمانی کمیسیون ماده 100 توزیع می‌شود.

عطوفتی از اقدامات و همکاری مراجع قضایی، فرمانداری و نیروی انتظامی در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در طول سال تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در سال جدید با همکاری و تعامل بیشتر شهروندان شهری زیباتر و آبادتر داشته باشیم.

انتهای پیام/70002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول