اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت

ایجاد 30 هزار شغل پایدار در حوزه ساخت و ساز

خبرگزاری فارس: معاون استاندار همدان با بیان اینکه امسال 2 میلیون و 100 هزار متر مربع پروانه ساختمانی صادر شده که به ازای هر نفر 70 متر است، گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای 30 هزار نفر رهاورد ساخت و ساز بوده است.

ایجاد 30 هزار شغل پایدار در حوزه ساخت و ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو سامری عصر امروز در همایش شهرداران استان همدان اظهار داشت: استان همدان یک میلیون و 750 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 75 درصد آن در شهرها زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: شورای اسلامی دوره سوم شش سال طول کشید و پیگیری‌های خوبی داشتند و تا آخرین لحظه‌ای که در مدیریت هستند نهضت خدمات‌رسانی را ترک نکنند.

معاون امور عمرانی استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه وقتی شورای سوم آغاز به کار کرد بودجه شهرداری استان 83 میلیارد و 500 میلیون تومان بود افزود: در مدت پنج سال بودجه شهرداری‌ها به 700 میلیارد تومان افزایش یافته و در سال جاری به 310 میلیارد تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌های 29 گانه استان تعداد 3 هزار و 100 نفر پرسنل دارد که در بخش‌های مختلف با تخصص‌های گوناگون فعالیت می‌کنند.

سامری در ادامه به استخدام 394 نفر در شهرداری‌ها اشاره کرد و یادآور شد: امسال شهرداری‌ها 12 درصد از جمعیت خود را دوباره در تخصص‌های مختلف جذب کردند و به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی توجه می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری تعداد 94 دستگاه اتوبوس درون‌شهری به ناوگان حمل و نقل درون‌شهری همدان و تعداد 43 دستگاه اتوبوس توسط ملایر به ناوگان حمل و نقل درون‌شهری اضافه شد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان در ادامه تصریح کرد: امسال برای توسعه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری تعداد 500 دستگاه ون در شهرهای استان به حمل و نقل عمومی افزوده شد.

وی در پایان به بافت فرسوده اشاره کرد و گفت: در استان همدان یک هزار و 850 هکتار بافت فرسوده در 11 شهر وجود دارد که در 19 هزار واحد مسکونی که امسال به بهره‌برداری رسید تعداد 3 هزار و 900 واحد از بافت فرسوده بود.  

انتهای پیام/89019/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول