اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

ساختمان راهنمایی و رانندگی در اتوبان همت احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از احداث ساختمان راهنمایی و رانندگی و راهداری در اتوبان همت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ساختمان راهنمایی و رانندگی در اتوبان همت احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، کاوه حدادپور از احداث ساختمان راهنمایی و رانندگی و راهداری در اتوبان همت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: جهت رفاه و آسایش حال مردم دو ساختمان راهداری و راهنمایی و رانندگی در اتوبان همت احداث می‌گردد.

وی افزود: با توجه به برخی از ناهماهنگی‌های ایجاد شده درباره ادامه پروژه شهید همت و تعریض اتوبان تهران- کرج در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و استان البرز پرونده هر دو پروژه از تاریخ هشتم فروردین به اداره کل راه و شهرسازی استان البرز محول شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز درباره اعتبارات پروژه نیز گفت: اعتبارات مربوطه و مسئولیت کامل پروژه‌های ذکر شده نیز به استان البرز محول گردید.

حدادپور در بخش دیگری از سخنانش افزود: با عنایت به ترافیک سنگین محور کرج چالوس مقرر گردید، جهت تکمیل و تعریض گالری‌های محور کرج چالوس که از عوامل ترافیک‌زا می‌باشد به درخواست معاونت عمرانی و موافقت وزیر راه و شهرسازی مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات حوزه سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای به این موضوع اختصاص یابد.

لازم به ذکر است  در ادامه این جلسه از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج- هشتگرد نیز بازدید و دستورات لازم صادر گردید.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول