اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

انتخابات باید سبب وحدت ملی شود

استاندار کرمان گفت: انتخابات باید سبب وحدت ملی ما و پرهیز از تفرقه شود.

انتخابات باید سبب وحدت ملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی هنری رضوی شهرستان راور با تشکر از زحمات دست‌اندرکاران ساخت این فضای فرهنگی اظهار داشت: امکانات ایجاد شده باید دارای معنا و مفهوم باشد و فرد را به سمت هنرهای فاخر رهنمون سازد که در نهایت هدایت جامعه را در پی دارد.

وی گفت: تمام هجمه‌های دشمن به علت اعتقادات مردم جامعه ایران اسلامی به پیامبر اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) و فرزندان برومند این بزرگوار وارد می‌شود و ما نباید هدف را گم کنیم.

استاندار کرمان ابراز داشت: ما باید اهدافی که امام خمینی (ره) ترسیم کرده و رهبر فرزانه و متفکر انقلاب ما را به آن هدایت می‌کند مورد توجه قرار دهیم.

این مسئول عنوان کرد: این بناها برای رسیدن به مقصود ساخته می‌شود که همان اوج کمال انسانی و جایگاه واقعی یک انسان کامل یعنی مقام خلیفه الهی است.

نجار افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده مهم‌ترین هدف ایشان در بحث حماسه سیاسی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است که باید تلاش کنیم بر مدار قانون و اخلاق و ارزش‌های اسلامی اجرایی شود.

وی ادامه داد: انتخابات باید سبب وحدت ملی ما و پرهیز از تفرقه شود، لذا باید با حضور حداکثری انتخاباتی باشکوه و گسترده در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود، زیرا حضور هر فرد از آحاد جامعه در پای صندوق‌های رأی موشکی است که به قلب سپاه دشمن وارد می‌شود و آنان را متلاشی می‌کند.

استاندار کرمان متذکر شد: همه اقشار از جمله هنرمندان و صاحبان نظران باید تلاش کنند تا به نظر مقام معظم رهبری باشکوه تمام جامه عمل پوشیده شود.

این مسئول گفت: در بحث حماسه اقتصادی باید متذکر شوم که استان کرمان ظرفیت‌های ناشناخته فراوانی دارد که در صورت شناسایی و احیا به ویژه در بخش معادن و تولید ثروت و فناوری کشور را از وابستگی به نفت نجات می‌دهد و بدون نیاز به یک قطره نفت می‌توان اقتصاد کشور را پویا کرد که این امر سبب می‌شود که دشمن نتواند با نفوذ به دنبال ایجاد مشکلاتی برای کشور باشد.

استاندار کرمان در پایان گفت: باید با تمام وجود به شعار سال مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم، اما نباید شعارها و عنوان سال‌های قبل به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/80012/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول