اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان:

فعالیت‌های مدیران در مسیر اهداف شهدا باشد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: مناصبی که در اختیار ماست همگی امانتی است که از جانب شهدا به ما رسیده که باید در مسیر اهداف آنها باشد.

فعالیت‌های مدیران در مسیر اهداف شهدا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، عیلرضا ایزدی در حاشیه بازدید و سرکشی از پنج خانواده‌ شهید و ایثارگر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان با بیان اینکه زیارت خانواده شهدا و جانبازان توفیقی است که در سال جدید نصیب ما شده و خوشحالیم که سال 92 را با دیدار خانواده‌های شهدا آغاز کردیم، اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های شهدا باید همواره در کانون توجه و عنایت تمام ملت قرار داشته و پیگیری شود.

وی ادامه داد: ما به عنوان خدمت‌گزار مردم بیشتر از هرکسی باید در سرکشی و دلجویی از این خانواده پیش‌قدم باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری همدان با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت و حمایت از خانواده‌های شهدا از وظایف مسئولان است، خاطرنشان کرد: در سال 92 بر آن شدیم تا با سرکشی از خانواده شهدا ضمن ترویج فرهنگ شهادت، تکریم، صیانت و حمایت از خانواده‌های معظم شاهد را به خودمان متذکر شویم که هرچه داریم از برکت خون شهداست.

ایزدی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و این موضوع مسئولیت ما را برای خدمت‌گزاری سنگین‌تر می‌کند تا خدایی نکرده شرمنده خون و جانفشانی ایثارگران نشویم.

وی عنوان کرد: عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران مرهون خون پاک شهیدانی است که از همه هستی خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهیم.

در این دیدار، علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی استان، محمد حرمتی، معاون حراست ستاد تسهیلات نوروزی استان، فرشید گل‌محمدی، خبرنگار خبرگزاری فارس همدان، حمزه عبدکوند، سرپرست فرمانداری اسدآباد، علی وفایی، رئیس بنیاد شهید شهرستان، کامران اکبری‌شایگان، رئیس اداره میراث فرهنگی اسدآباد و سایر مسئولان محلی این شهرستان از چهار خانواده معظم شهید و یکی از جانبازان قطع نخاع با مجروحیت بالای 79 درصد سرکشی کردند.

جانباز ناصر راشدی، خانواده شهید عزیزالله بهرامی، خانواده شهید محمود احمدی بهادر، خانواده شهید سردار خلبان مظاهر رضائیان و خانواده شهید سردار پاسدار حبیب‌الله لطیفی توسط مسئولان استانی و محلی مورد بازدید و سرکشی قرار گرفتند.

در پایان، مسئولان حاضر ضمن تبریک سال جدید، لوح یادبود و هدایایی از صنایع‌دستی استان که توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تدارک و تهیه شده بود به خانواده این عزیزان اهدا شد.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول