اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 60 گلف باز

برترین‌های مینی گلف دانش‌آموزی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان قم از برگزاری پیکارهای مینی گلف دانش‌آموزی در قم و معرفی برترین‌های آن خبر داد.

برترین‌های مینی گلف دانش‌آموزی قم معرفی شدند

سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به اهداف و برنامه‌هایی که برای رشد و پیشرفت رشته‌های ورزشی گلف و مینی گلف در نیمه دوم سال جاری برنامه‌ریزی کرده بودیم، رقابت‌های دانش‌آموزی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: رقابت‌های مینی گلف و گلف دو رشته ورزشی هستند که در قم طرفداران و البته ورزشکاران مستعد و توانمندی دارند و همانند بسیاری از رشته‌های ورزشی دیگر یکی از راهکارهای رشد و توسعه بیش از پیش آن پرورش نیروهای مستعد از رده‌های سنی پایه است.

رئیس هیئت گلف استان قم ابراز داشت: این رشته تمرکز بسیار بالا، هوش سرشار و دقت فراوانی را می‌طلبد و ورزشکاری می‌تواند در پرداختن به آن موفق باشد که از سنین پایه تمام نیازهای این رشته ورزشی به آنچه که بدان اشاره شد را تمرین کرده باشد.

وی تصریح کرد: بسیاری از رشته‌های ورزشی نیروها و بازیکنان مستعد خود را از دل استعدادهای نهفته در ورزش دانش‌آموزی شناسایی کرده و در واقع کارهای زیربنایی و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه را در تعامل با آموزش و پرورش انجام می‌دهند.

علویون بیان داشت: رشته‌های ورزشی قم در حال حاضر در تعامل با تربیت بدنی آموزش و پرورش از انجمن آموزشگاهی برخوردارند و هدف ما از برگزاری چنین رقابت‌هایی ایجاد تعامل سازنده با آموزش و پرورش برای رشد و پیشرفت و ایجاد دگرگونی در رشته‌های ورزشی گلف و مینی گلف قم است.

وی اضافه کرد: رقابت‌های مینی گلف قهرمانی دانش‌آموزان در قم با همکاری ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد و طی آن 60 ورزشکار مستعد این رشته در تلاش برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت گلف استان قم ابراز کرد: مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و مهم این بود که توانستیم ورزشکاران آینده‌داری را از دل این رقابت‌ها شناسایی کنیم و برای پرورش در بخش قهرمانی به مربیان گلف و مینی گلف هیئت معرفی کنیم.

وی یادآور شد: در پایان این دوره از رقابت‌ها و در بخش انفرادی میلاد رضازاده از مدرسه صفایی موفق به کسب عنوان نخست شد در حالی که علیرضا مقدم از مدرسه محمدی کاشانی و احسان خداپرست از مدرسه تولیت عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در بخش تیمی نیز به ترتیب تیم‌های مدرسه مظفری‌پور، تولیت و محمدی کاشانی اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول