اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد عمره و عتبات دانشجویی خبر داد

اعزام 720 دانشجوی فارس به عمره دانشجویی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشجویی از اعزام 720 دانشجو از استان فارس به حج عمره خبر داد.

اعزام 720 دانشجوی فارس به عمره دانشجویی

محمد‌علی اخویان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز در حاشیه همایش «بوی سیب» در دانشگاه این شهر اظهار داشت: یکی از زیباترین فرهنگ‌های دینی ما فرهنگ زیارت است و کتاب‌های بسیاری با این موضوع نگارش شده که بر اهمیت و عظمت این مهم تاکید دارد.

وی با اشاره به سفر‌های دانشجویی به اماکن مقدس ادامه داد: حج عمره و زیارت از عتبات عالیات در قالب کاروان‌های دانشجویی یکی از بهترین برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشجویی گفت: در سالی که گذشت 8 هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور به حج عمره مشرف شدند و از سوم فروردین تا 18 اردیبهشت سال آینده، این برنامه با حضور 19 هزار دانشجو در قالب 113 کاروان ادامه دارد.

اخویان در برشمردن تعداد دانشجویان استان فارس که به اماکن مقدس مشرف می‌شوند، اضافه کرد: همچنین از فارس، 720 دانشجو در قالب شش کاروان در روز‌های چهارم، دهم و شانزدهم فروردین سال آینده با پرواز جده به سرزمین وحی و یک‌هزار و 120 دانشجوی دیگر نیز در 28 کاروان به عتبات عالیات سفر می‌کنند.

به گزارش فارس، همایش «بوی سیب» که در واقع جشنی برای گرد یکدیگر آمدن دانشجویانی از دانشگاه‌های شیراز که به زودی به حج عمره و عتبات عالیات مشرف می‌شوند، در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

این همایش با حضور محمد شریفانی، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان فارس صورت گرفت.

انتهای پیام/ 2448/خ20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول