اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه:

اردوی راهیان نور مسئولان فیروزکوه اردیبهشت ماه برگزار می‏شود +تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: اردوی راهیان نور مسئولان شهرستان فیروزکوه در مناطق عملیاتی، اردیبهشت ماه امسال برگزار می‏شود.

اردوی راهیان نور مسئولان فیروزکوه اردیبهشت ماه برگزار می‏شود +تصاویر

علی‏اکبر انارکی در حاشیه اعزام 246 نفر از شهروندان فیروزکوهی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دور سوم این اردوها برای مسئولان شهرستان فیروزکوه برنامه‏ریزی شده است.

وی تصریح کرد: در این مرحله، بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور که تا حدودی در این اعزام‏ها مغفول و مظلوم واقع شده است، در اردیبهشت ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه با اشاره به برنامه‏های طول مسیر زائران فیروزکوهی بیان داشت: یک نفر روحانی به عنوان پیش‏نماز و پاسخ‏گویی به سئوالات شرعی و بیان احکام برای تمامی کاروان پیش‏بینی شده است.

انارکی ادامه داد: علاوه بر آن، از راویان دفاع مقدس به منظور بیان رشادت‏ها و دلاورمردی‏های رزمندگان اسلام در هر اتوبوس استفاده می‏شود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه همچنین با اشاره به هزینه‏های 38 میلیون تومانی این اعزام‏ها، از مجموعه فرمانداری، شهرداری و شورای شهر فیروزکوه در عمل به تعهدات خود و تامین مالی هزینه‏های این اردوها تقدیر کرد.

انتهای پیام/2568/خ40
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول