اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

هشتمین کاروان راهیان نور کاشان وارد آبادان شد

فرمانده سپاه کاشان از ورود هشتمین کاروان راهیان نور این شهرستان به اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان در منطقه آبادان خبر داد.

هشتمین کاروان راهیان نور کاشان وارد آبادان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استقرار هشتمین کاروان راهیان نور کاشان در اردوگاه شهدای دارالمؤمنین مستقر در آبادان، حدود یک‌هزار و 750 نفر از زائران کاشانی در قالب هشت کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آخرین کاروان راهیان نور کاشان دهم فروردین ماه از شهرستان کاشان به منطقه عملیاتی جنوب اعزام می‌شود بیان داشت: با اعزام آخرین کاروان راهیان نور از کاشان در مجموع 9 کاروان با یک روز فاصله راهی مناطق عملیاتی جنوب از جمله مناطق والفجر هشت، کربلای چهار و پنج، شلمچه، خرمشهر، پاسگاه زید، طلائیه و شهدای هویزه شدند.

فرمانده سپاه کاشان یادآور شد: با ورود هشتمین کاروان راهیان نور از کاشان به مناطق عملیاتی جنوب و استقرار این کاروان در آبادان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز وارد اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان شد.

نائینی خاطرنشان کرد: امام جمعه کاشان در بازدید خود از اردوگاه شهدای دارالمؤمنین کاشان مستقر در آبادان ضمن آشنایی با نحوه ارائه خدمات‌ به سفیران نور، نسبت به تسریع در امور زائران تأکید کرد.

به گفته وی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اجرای برنامه‌های کاروان راهیان نور، تلاش خادمان برای خدمات‌رسانی به زائران را دارای اجر معنوی بسیاری دانست.

این مسئول در پایان متذکر شد: در مجموع 2 هزار زائر در تعطیلات نوروز امسال از شهرستان کاشان در قالب 9 کاروان و هر کاروان با پنج دستگاه اتوبوس با یک روز فاصله تا دهم فروردین ماه راهی مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند. 

انتهای پیام/2406/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول