اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

استقبال کاروان‌های راهیان‌نور از یادمان‌های ایلام کم‌نظیر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: استقبال کاروان‌های راهیان‌نور از یادمان‌های دوران دفاع مقدس ایلام کم‌نظیر است.

استقبال کاروان‌های راهیان‌نور از یادمان‌های ایلام کم‌نظیر است

حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: امکانات لازم برای سفر راهیان‌نور در استان ایلام فراهم شده است.

وی ادامه داد: این مهم از ضروریات لازم برای استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور است که در دستور کار مسئولان امر قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اهداف مهم برنامه‌های ستاد راهیان‌نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان باید زیرساخت‌های لازم برای استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور در استان فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر تمام امکانات و تمهیدات لازم برای بازدید کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق مختلف شهرستان‌های جنوبی ایلام فراهم شده است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: اکنون می‌توان ادعا کرد که شهرستان‌های جنوبی ایلام از جمله مهران و دهلران به طور کامل آماده استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور است.

این مسئول اضافه کرد: اکنون با تدابیر اندیشیده شده امکاناتی مانند مهمانسراها، امور خدماتی و رفاهی مورد نظر کاروان‌های راهیان‌نور در حال آمادگی بسر می‌برند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: مصمم هستیم با بسیج امکانات زمینه سهولت اقامت و بازدید کاروان‌های راهیان‌نور در  شهرستان‌های مرزی استان فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: شهرستان مرزی مهران با داشتن 200 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از آوردگاه‌های دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: این شهرستان مرزی علاوه بر داشتن اماکن مذهبی و زیارتی دارای آثار به جای مانده دوران دفاع مقدس است.

این مسئول اضافه کرد: وجود نقطه ایثار، یادمان شهدای گمنام، تپه شنی، مناطق عملیات چنگوله، میمک، کله قندی و ..... حال و هوای خاص معنوی به این دیار بخشیده است.   

بهرام‌نیا تصریح کرد: وجود این آثار به یادگار مانده از هشت سال دفاع مقدس هر ساله سبب جذب کاروان‌های زیارتی به سوی غربی‌ترین استان کشور و منطقه مرزی مهران می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: استان ایلام در طول دوران دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 600 شهید را تقدیم اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی با هماهنگی با سایر نهادهای مرتبط با موضوع تسهیلات لازم برای اجرای این مهم برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/2246/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول