اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

12 فروردین روز بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: 12 فروردین روز بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.

12 فروردین روز بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی در خصوص فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: یوم‌الله 12 فروردین، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی افزود: یوم‌الله 12 فروردین، روز بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز داشت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران و سرنگونی نظام سلطنتی پهلوی علاوه بر تحولات داخلی تغییراتی در نظام بین‌الملل به ویژه در خاورمیانه ایجاد کرد که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود و دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز 12 فروردین 58 مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در راستای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی تازه متولد شده ایران با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق (98.2 درصد) آرای خود، وحدت ملی، یکپارچگی و انسجام اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: ملت ایران در یوم‌الله 12 فروردین با این انتخاب آگاهانه خویش دست رد بر سینه دشمنان خارجی زده و به دوران سیاه استعمار و استبداد ستمشاهی در ایران پایان دادند و امروز نیز شاهدیم مردم فهیم و انقلابی ایران در تمامی صحنه‌های اجتماعی با حضور پرشکوه خویش همواره خط بطلانی بر تصورات واهی آن‌ها می‌کشند.

نعمت‌اللهی تصریح کرد: ملت ایران برای حفظ استقلال خویش همواره هزینه‌هایی زیادی پرداخته‌اند، چراکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران با طراحی توطئه‌های مختلف، از جمله جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های سیاسی و دانشمندان کشور، تحریم اقتصادی و در نهایت ایجاد موانع و دشمنی در دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای سعی در خدشه‌دار کردن استقلال ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی دارند، اما هرگز به اهداف شوم خود نائل نخواهند شد.

انتهای پیام/77002/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول