اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

12 فروردین طنین سرود زیبای تبعیت از ولایت و امامت جامعه اسلامی بود

فرماندار جم گفت: 12 فروردین‌ماه 58 در واقع طنین سرود زیبای تبعیت از ولایت و امامت جامعه اسلامی بود.

12 فروردین طنین سرود زیبای تبعیت از ولایت و امامت جامعه اسلامی بود

عبدالرسول زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: همه‌ ساله روزهای آغازین فصل شکفتن، یادآور یوم‌الله سرنوشت‌سازی است که با عزم تاریخی مردم ولایتمدار و بیداردل این سرزمین دلاورخیز، حماسه‌ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را جاودانه ساخت.

وی افزود: دوازدهم فروردین 58 نقطه پایان فصل تقابل سکولاریزم غرب‌زده و مردم با دیانتی بود که با نام خدا به‌ پا خاسته و با مجاهدت‌ها و ایثار خود سرزمین مادری را خون‌رنگ کرده بود.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: در این روز الهی، امت شهیدپرور ضمن نفی استیلای استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رأی «آری» داد.

زارع تصریح کرد: رأی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی در واقع طنین سرود زیبای تبعیت از ولایت و امامت جامعه اسلامی بود که در قامت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل(ره) تجلی داشت و امروز نیز با نام مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تداوم دارد.

وی اضافه کرد: از 12 فروردین‌ماه در اولین بهار آزادی تاکنون ملت خداجوی کشورمان راسخ و استوار بر پیمان الهی خود پایبند بوده و در صف‌های به‌هم فشرده، سرشار از شور و شعور از مرزهای ارزشی و جغرافیایی جمهوری اسلامی دفاع و 34 سال وفاداری، همراهی و همدلی را بر صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده‌اند.

فرماندار جم گفت: اطمینان داریم که ملت رشید و بزرگوار ایران اسلامی در پاسداشت این روز بزرگ ضمن تجدید بیعت با شهدای والامقام و در عمل به منویات مقام معظم رهبری، همگام با خدمتگزاران صدیق و پرتلاش نظام اسلامی در دولت احیاکننده گفتمان امام و انقلاب، روزهای پرافتخار سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی را به عرصه ذلت و شکست دشمنان و سربلندی و پیروزی خود بدل خواهند کرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول