اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

بازدید مردم در 12 فروردین از موزه‌ها رایگان است

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مردم در سراسر کشور می‌توانند طی روز 12 فروردین از موزه‌ها و کاخ‌موزه‌ها به صورت رایگان بازدید کنند.

بازدید مردم در 12 فروردین از موزه‌ها رایگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدشریف ملک‌زاده یک‌شنبه شب در حاشیه برگزاری نشست ستاد تسهیلات نوروزی در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه نحوه و نوع میزبانی هرمزگان از مسافران نوروزی همواره طی سال‌های اخیر بهتر و بهتر شده، اظهار داشت: این استان در حالی امسال میزبان چندین میلیون نفر است که هم در جذب گردشگر و هم در نوع میزبانی و کیفیت خدمات در حال فاصله‌گیری از استان‌های دیگر است که این امر آینده‌ای روشن را فراروی حوزه گردشگری این استان ساحلی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات دهی به مسافران و گردشگران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: این استان در حوزه اسکان و هتلینگ نیز از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است به نحوی که از ابتدای تعطیلات تاکنون 9 میلیون نفر را در مراکز اقامتی و کمپ‌ها به طور سامان یافته استقرار داده است.

به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سطح خدمات ارائه شده در هرمزگان توسط دستگاه‌های اجرایی و به ویژه استانداری، از استان‌هایی همانند خراسان رضوی نیز چشمگیرتر و قوی‌تر است.

این مسئول گفت: این‌ها حقایقی است که وجود دارد و تاکید می‌کنیم که با آمار بازی نمی‌کنیم و باید بگوییم که نمره هرمزگان در ستاد تسهیلات نوروزی بیست است.

ملک‌زاده همچنین با بیان اینکه سطح رضایتمندی مسافران وارد شده به هرمزگان نیز در حد مناسبی قرار دارد، خبر از اعزام اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان به کربلا با دستور رئیس جمهور داد.

معاون رئیس جمهوری در پایان ضمن تبریک فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم در سراسر کشور می‌توانند طی این روز از تمام کاخ موزه‌ها و موزه‌های تحت مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور رایگان بازدید کنند.

انتهای پیام/88001/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول