اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان:

12 فروردین نور اسلام را در سراسر جهان متجلی کرد

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ریگان گفت: در 12 فروردین نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن‌ها دوباره نه تنها در ایران اسلامی، بلکه در سراسر جهان متجلی کرد.

12 فروردین نور اسلام را در سراسر جهان متجلی کرد

محمدصادق دادالله‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان با تبریک یوم‌الله 12 فروردین اظهار داشت: 12 فروردین 58 نهال انقلاب با شکوفه‌های جمهوری اسلامی آراسته شد و 12 فروردین روز استقلال و بیداری ملت ایران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی یک نعمت الهی بوده و قانون اساسی آن با داشتن اصول مترقی و منحصر‌به‌فرد یکی از بی‌نظیرترین قانون‌های اساسی دنیا است که با برخورداری از اصل ولایت فقیه، استقلال و آزادی کشور و ملت را تامین و تضمین می‌کند.

دادالله‌پور بیان داشت: جمهوری اسلامی مولود انقلاب اسلامی است که با دم مسیحایی امام امت و ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان راه فضیلت به بار نشست و در چنین روز بزرگی هویت حقیقی خویش را از طریق همه‌پرسی به دنیا اعلام کرد تا پشتوانه مردمی این نظام بیش از پیش آشکار شود.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در روز 12 فروردین سال 1358 اظهار کرد: این رویداد بزرگترین تحول در تاریخ کشور پس از انقلاب و نقطه عطف و نشان زرین مردم ایران در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل بود.

دادالله‌پور عنوان کرد: نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در 22 بهمن 57 به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل دولت موقت از سوی امام خمینی (ره) زمینه مهم‌ترین همه‌پرسی تاریخ ایران زمین برای تعیین نوع حکومت فراهم شد.

وی ابراز داشت: در این روز پر برکت، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن‌ها دوباره نه تنها در ایران اسلامی، بلکه در سراسر جهان متجلی کرد.

انتهای پیام/80014/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول