اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار هرمزگان:

12 فروردین ملت ایران را پیشوای آزادی‌خواهان جهان کرد

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار هرمزگان گفت: رأی حداکثری مردم به برقراری حکومت جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین، ملت عظیم ما را پیشوای ملت‌های مستضعف جهان کرد.

12 فروردین ملت ایران را پیشوای آزادی‌خواهان جهان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، گل‌محمد بامری با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین و تبریک این روز به مردم هرمزگان اظهار داشت: خداوند متعال بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است در هم کوبید و با برقراری حکومت جمهوری اسلامی رژیم طاغوت را نابود کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان 12 فروردین  را روز فتح و پیروزی نامید و ابراز داشت: 12 فروردین روز برقراری صلح، امنیت و آرامش در ایران اسلامی و ارمغانی بزرگ برای ملت شریف ایران است.

وی با بیان اینکه امسال بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است گفت: ملت ایران با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر حضور گسترده خود را در پای صندوق‌های رأی به نمایش می‌گذارند.

بامری با اشاره به اینکه در تاریخ بشریت و دنیا چنین رفراندومی بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: در تاریخ ایران چنین رفراندمی سابقه ندارد که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه پای صندوق‌های رأی رفته و رای مثبت خود را به برقراری حکومت اسلامی بدهند و برای همیشه رژیم طاغوت را در زباله‌دان تاریخ دفن کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همبستگی و اتحاد ملت ایران را ستودنی دانست و اضافه کرد: با رای حداکثری مردم به برقراری حکومت جمهوری اسلامی در ایران ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملت‌های مستضعف کرد، و وراثت حق را به آن ارزانی داشت.

این مسئول رشد سیاسی و اجتماعی ملت را در گروی رای مثبت به حکومت جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: بر پایه ارزش‌های اعتقادی و اصولی به اسلام ملت ما توانست در تشخیص حق از باطل پیشگام باشد و به طاغوتیان ثابت کند که بیعت با امام خود بسته‌ است.

بامری با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با اهدا خون پاک هزاران شهید گلگون کفن همراه بوده است ابراز داشت: با ریختن خون جوانان حق ظاهر شد و پاسداری از آن به عهده تمام اقشار جامعه است تا تحت لوای اسلام و پرچم قرآن، عدالت الهی را با پشتیبانی خود اجرا کنند.

وی وظیفه مردم را برای پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی مهم تلقی کرد و افزود: ملت شجاع و همیشه در صحنه، پاسدار خون شهداست و با بصیرت و جریان شناسی از  این اثر الهی با قدرت و قاطعیت محافظت می‌کند و دست ابرقدرتان شرق و غرب را همانند سال‌های گذشته کوتاه می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان اظهار داشت: پس از این روز تاریخی و حماسی ملت ایران مقدرات خود را به دست گرفت و مجالی برای فرصت طلبان باقی نگذاشت، و با قدرت الهی که مظهر آن جماعت است، قدم‌های بعدی را برداشت.

وی به بیداری اسلامی کشورهای همسایه اشاره کرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی تاثیر عظیمی بر روی ملت‌های مسلمان همسایه گذاشت و با هم افزایی و اگاهی سیاسی مردم به بیداری اسلامی تبدیل شد.

انتهای پیام/2310/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول