اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

پیشرفت‏های امروز ایران نتیجه «آری» 12 فروردین 58 است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: پیشرفت‏های امروز کشور در حوزه‏های مختلف نتیجه «آری» 12 فروردین 58 ملت به نظام اسلامی است.

پیشرفت‏های امروز ایران نتیجه «آری» 12 فروردین 58 است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در آستانه سالروز 12 فروردین اظهار داشت: هر آینه و در هر برهه‏ای از زمان، شیادانی در کمین هستند تا مردم را نسبت به اصل انقلاب بدبین کنند و از این رو، همواره باید هوشیار بود.

وی در بیان تفاوت انقلاب اسلامی با سایر حرکت‏های مردمی و انقلاب‏های جهان بیان داشت: انقلاب اسلامی انقلابی جامع‏الشرایط بود که همه شاخص‏های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی را متأثر ساخت و تغییر داد.

مهری خاطرنشان کرد: مردم با شرکت پرشور و شعور خود در صحنه‏های انتخابات، همواره در تعیین سرنوشت خویش نقش داشته و دارند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: برگزاری سه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، نهم میان دوره‏ای مجلس شورای اسلامی و چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در منطقه در اواخر خرداد ماه امسال بیانگر این حقیقت اجتناب‏ناپذیر است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی جامع‏الاطراف بود که همه سطوح جامعه را مد نظر قرار داد و می‏تواند به امور مختلف مردم توجه داشته باشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: عدالت در حوزه‏های امنیت عمومی، مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و . . . در کشور برگرفته از همین روز پرخیر و برکت است که پایه‏های توسعه اقتصادی را در بخش‏های گوناگون و تعالی سطوح مدیریتی را به دنبال داشت.

مهری یادآور شد: ارمغان بزرگ انقلاب اسلامی ایران، آزاداندیشی در مسیر توحید و عدالت بود که متاسفانه برخی آن را نمی‏بینند و سعی می‏کنند از خارج کشور خوراک فکری دیگری در جهت بدبین کردن مردم به نظام ارائه کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بیمه شده روح بلند و معنوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و مردم هوشمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی، هوشیارانه از آن محافظت و پاسداری می‏کنند.

مهری تصریح کرد: پیشرفت‏های امروز کشور در حوزه‏های مختلف در سایه‏سار رأی «آری» 12 فروردین آحاد ملت به دست آمد و امروز آثار ارزشمند این درخت تنومند را در جای جای جامعه و اقصی نقاط کشور شاهد هستیم.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول