اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ اسلام است

استاندار کرمانشاه گفت: مردم ایران با رأی «آری» به جمهوری اسلامی در 12 فروردین سال 58، الگویی جدید از نظام‌های سیاسی به جهان معرفی کردند و این روز نقطه عطفی در تاریخ اسلام است.

12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد با اشاره به اراده الهی مبنی بر تشکیل و تحقق حکومت اسلامی، خاطر نشان کرد: قرن‌های متمادی بود که در نتیجه آن‌چه در اروپا و جهان غرب روی داده بود، تئوری انفکاک سیاست از دین بر نظام سیاسی دنیا سیطره داشت.

دمیاد با تاکید بر اینکه مردم ایران با رأی «آری» به جمهوری اسلامی در 12 فروردین سال 58، الگویی جدید از نظام‌های سیاسی به جهان معرفی کردند افزود: 12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ اسلام است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: وقتی اکثریت افراد یک جامعه مسلمان باشند و خود نیز تصمیم بگیرند که قوانین بر مبنای موازین اسلام تدوین شود، بهترین حال «حاکمیت مردم بر مردم» است و تدبیر تاریخی و درایت و دوراندیشی بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) در وضع عنوان «جمهوری اسلامی» که برگرفته از شعار اصلی و اساسی مردم در جریان انقلاب بود؛ برای همیشه نظام را در مقابل آفات و انحرافات تئوریک بیمه کرده است.

وی با اشاره به ارائه ایده «صدور انقلاب» توسط امام خمینی (ره) گفت: شالوده این ایده بر مبنای جبر نبوده و خواست باطنی امام (ره) نیز در واقع این بود که با توفیق جمهوری اسلامی در ساختن جامعه‌ای دینی که در آن مردم ضمن دست‌یابی به رفاه و امنیت در سایه حکومت دینی به آموزه‌های الهی اسلام عمل کنند؛ الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی باشند.

دمیاد تأثیر انقلاب ملت ایران بر بیداری اسلامی در دیگر کشورها را غیرقابل انکار دانست و اذعان داشت: اگر چه برخی از بنگاه‌های خبری وابسته به صهیونیست‌ها و جهان سلطه درصدد وارونه جلوه دادن ماهیت موج بیداری اسلامی هستند، اما حاکمیت نظام‌های اسلامی در پی سرنگونی هر یک از رژیم‌های دست نشان‌دهنده قبلی، بیان‌گر این موضوع است که دغدغه اصلی انقلابیون در کشورهای اسلامی، حاکمیت اسلام عزیز در کشورهایشان است و بی‌تردید ملت ایران طلایه‌دار مبارزه با نظام‌های استکباری در جهان اسلام محسوب می‌شود. 

انتهای پیام2700/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول