اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب است / خط بطلانی بر حکومت ستمشاهی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران 12فروردین را خط بطلانی بر حکومت ستمشاهی دانست و گفت: روز جمهوری اسلامی ایران نقطه عطف تاریخ انقلاب است.

12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب است / خط بطلانی بر حکومت ستمشاهی

حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین سیدمحسن محمودی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران با تأکید بر اینکه 12 فروردین از مهمترین روزهای جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: 12 فروردین خط بطلانی بر حکومت 2500 ساله طاغوت کشید.

* 12 فروردین نقطه عطف تاریخ انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران 12 فروردین را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: با لطف و اراده خداوند متعال و حضور پرشور و حماسی ملت ایران در انتخابات، انقلاب اسلامی با رأی 98.2 درصدی مردم به اثبات رسید.

* حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت برپا شد/ حکومت اسلامی مبتنی بر نظریه علمی است

امام جمعه موقت ورامین 12 فروردین را بزرگترین عید برای ملت ایران خواند و تأکید کرد: حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت و حرکت عظیم مردم رقم خورد.

وی در ادامه عنوان کرد: هوشیاری، بصیرت و حضور پرشور مردم سبب تحقق نظام اسلامی شد.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی در عین ناباوری دشمنان نظام بر مبنای نظریه علمی شکل گرفت.

* انقلاب اسلامی منشأ ظلم‌ستیزی در جهان است

برادر شهید حجت‌الاسلام سیدمصطفی محمودی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول 3 دهه عمر با برکت خود منشأ ظلم‌ستیزی در سطح جهان است و الگو و اسوه‌ای برای بیداری اسلامی در سطح دنیا شده است.

* فضاسازی محیطی، صدور بیانیه و بیان دستاوردهای نظام برای گردشگران از جمله فعالیت‌های روز جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران یوم‌الله 12 فروردین را روزی پرشور برای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: به دلیل اینکه 12 فروردین در ایام تعطیلات نوروز قرار دارد قدرت مانور را پایین آورده و آنگونه که باید حق روز جمهوری اسلامی ایران ادا نشده است.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های شهرستان‌های استان تهران در یوم‌الله 12 فروردین عنوان کرد: فضاسازی محیطی، صدور بیانیه توسط مراکز علمی و پژوهشی، تورها و برنامه‌های نوروزی، بیان دستاوردهای نظام برای ایرانیان داخل کشور و گردشگران از جمله برنامه‌های 12 فروردین بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ارسال پیامک، برگزاری محافل و مجالس در شب 12 فروردین ماه، ایراد سخنرانی خطبای جمعه و غیره را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.

*‌ رسانه‌ها محبت بزرگ انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند

امام جمعه موقت ورامین وظیفه اصحاب رسانه را در تبیین عظمت جمهوری اسلامی ایران خطیر دانست و تأکید کرد: اگر چه در ایام نوروز مطبوعات تعطیل هستند اما خبرگزاری‌ها باید با اقدامات شایسته خود عظمت و بزرگی یوم‌الله 12 فروردین را تبیین کرده و شکرگزار این روز بزرگی که با رأی مردم انقلاب اسلامی رقم خورد را به جهانیان منعکس کرده و به امید روزی که پرچم انقلاب اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله (عج) قرار گیرد.

* حضرت زهرا (س) نخستین شهیده راه ولایت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به همزمانی یوم‌الله 12 فروردین با ایام فاطمیه تصریح کرد: علیرغم تقارن ایام فاطمیه و 12 فروردین با توجه به اینکه حضرت زهرا(س) نخستین شهیده راه ولایت و امامت است خطبا در مجالس و محافل عزاداری حضرت زهرا (س) به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حکومتی که بر مبنای ولایت و غدیر خم شکل گرفته می‌پردازند و به نوعی با امکانات و توان مجموعه‌های فرهنگی دستاوردهای نظام ولایی را تبیین می‌کنند.

انتهای پیام/2462/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول