اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه راهیان ‌نور سپاه قزوین:

ترویج فرهنگ ایثار مهم‌ترین هدف راهیان ‌نور است

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهم‌ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان ‌نور در کشور است.

ترویج فرهنگ ایثار مهم‌ترین هدف راهیان ‌نور است

عباس برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار، شجاعت و شهادت به اقشار مختلف جامعه به ویژه افرادی که در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور می‌یابند از مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های اصلی برپایی اردوهای راهیان ‌نور در کشور است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان ‌نور از اثر بخش‌ترین، اثرگذارترین و مهم‌ترین مؤلفه‌های ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است، ابراز داشت: اقشار مختلف جامعه با اعزام به این اردوها می‌توانند بیشتر با این فرهنگ آشنا شوند.

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین انتقال روحیه شجاعت، ایثار،‌ از خود گذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به مردم را از مهم‌ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور عنوان و بیان کرد: اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان می‌توانند با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر با این روحیه آشنا شوند.

برزگر با بیان اینکه شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس زحمات و سختی‌های فراوانی را تحمل کردند، عنوان کرد: مردم برای آشنایی بیشتر با تلاش‌های آنان در جنگ تحمیلی باید در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یابند تا از نزدیک با سختی‌های آنان آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه اسکان در مناطق عملیاتی جنوب کشور فراهم شده است، اذعان داشت: امسال مسئولان مربوط برپایی اردوهای راهیان نور تلاش کردند تا کیفیت اسکان و تغذیه زائران در این مناطق را نسبت به سال گذشته افزایش دهند تا آنان با مشکل مواجه نشوند.

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: تلاش می‌کنیم افرادی که در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر می‌کنند بیشتر از برنامه‌های فرهنگی استفاده بهینه کنند تا بتوانند در راستای ارتقای رفتار و اخلاق معنویشان در این مناطق تلاش کنند.

الگوبرداری بیشتر دانش‌آموزان از شهدا در اردوهای راهیان ‌نور

برزگر با اشاره به صحبت‌های معاون وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه «اردوهای راهیان‌ نور از فاخرترین، اثرگذارترین و مهم‌ترین اردوهای معنوی در مدارس است»، اذعان داشت: این مطلب بیانگر تأثیرگذاری فضای معنوی این اردوها در رفتار و اخلاق دانش‌آموزان است.

مسئول قرارگاه راهیان ‌نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز داشت: دانش‌آموزان اعم از دختران و پسران با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌توانند با شناخت بیشتر از نحوه زندگی شهدا بیشتر از اخلاق معنوی آنان الگوبرداری کنند تا با تحقق این امر اخلاق معنویشان را ارتقا دهند.

انتهای پیام/77009/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول