اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-64

رعایتی: ایران به کشورهای قدرتمند دنیا وابسته نیست/ فرهنگ شهادت سبب استقلال می‏شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه ایران به کشورهای قدرتمند دنیا وابسته نیست، گفت: داشتن فرهنگ شهادت و ایثار سبب استقلال می‏شود.

رعایتی: ایران به کشورهای قدرتمند دنیا وابسته نیست/ فرهنگ شهادت سبب استقلال می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی عصر امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان‏های راهیان‌نور در سمنان اظهار داشت: بررسی تاریخ گذشته و حال کشورهایی که مردم آنها اهل ایثار و عمل به دین نبوده‌اند، نشان می‌دهد که همواره آن کشورها در یوغ استعمار و نوکر مستکبران قرار گرفته‏اند.

رعایتی ادامه داد: ایران مستقل از کشورهای قدرتمند دنیاست؛ در حالی که بعضی از کشورها علی‏رغم ذخایر و جمعیت میلیونی خود، جرأت مقابله با آنچه دشمنان می‌گویند را ندارند.

وی در خصوص راهکار مقابله با جنگ نرم گفت: شناخت صحیح جوانان از متن دین یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان این مرز و بوم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: اگر جوانان دین را خوب بشناسند، خواهند فهمید که دین موجب عزت دنیا و آخرت است و اگر معارف دینی به طور صحیح برای مردم تبیین شود، هرگز شاهد تزلزل خانواده‌ها نخواهیم بود.

رعایتی افزود: در برهه کنونی و با هجوم انواع و اقسام توطئه‌های دشمنان و معاندان داخلی و خارجی، پیروی و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی بر دشمنان است.

همگی در حفظ انقلاب و اسلام مسئولیم

یکی از امدادگران سرزمین‌نور از شهرستان شاهرود نیز گفت: همگی در حفظ استقلال و آزادی در سایه حکومت اسلامی ‌باید تلاش کنیم و خود را مسئول بدانیم. راهیان نور بیان کننده این است که نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود.

مریم حسینی با بیان ضرورت زنده نگه داشتن یاد و نام مردان خدا افزود: با درک اینکه شهیدان نیز از جنس جامعه فعلی بوده‌اند، ما نیز می‌توانیم با قدم نهادن در رد پاهای به‌جای مانده از شهیدان مانند آنها به سوی معنویت و کمال پرواز کنیم.

این امدادگر سرزمین‌نور تصریح کرد: دشمنان سعی در القای این تفکر در جامعه دارند که کسانی که شهید شده‌اند، افراد جنگ‏طلبی بوده‌اند.

حسینی با تأکید بر اینکه باید در مقابل دشمنان بصیر و هوشیار باشیم، افزود: دشمنان با اشاعه این تفکر می‌خواهند روحیه دفاع از حق را از ما بگیرند و سم از خود بیگانگی بپاشند.

وی گفت: بصیرت‌، ولایت‌پذیری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،‌ شناخت امام زمان(عج) و گسترش فرهنگ انتظار بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان‌نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول