اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-27

غلامی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیشرفت کشور می‏شود

جانشین کاروان راهیان‌نور شهرستان شاهرود گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سبب پیشرفت و ترقی نظام جمهوری اسلامی ایران می‏شود.

غلامی: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیشرفت کشور می‏شود

ولی‌الله غلامی امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان‌نور استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان‌نور به دلایلی هم‏چون زنده نگه‌‌ داشتن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی آحاد مردم با سختی‌ها و مشقت‌هایی که رزمندگان متحمل شدند، دارای اهمیت است.

جانشین کاروان راهیان‌نور شهرستان شاهرود افزود: برگزاری اردوهای راهیان‌نور و توجه به آن یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری است.

غلامی عنوان کرد: همه باید با انجام واجبات، ترک محرمات،‌ امر به معروف و نهی از منکر و رواج این فریضه مهم در جامعه،‌ مطالعه و عمل به وصایای به یادگار مانده از شهدا و توجه به حجاب و عفاف و گسترش معنویات در جامعه زمینه‌های رشد و تکامل معنوی خود را فراهم کنیم.

جانشین کاروان راهیان‌نور شهرستان شاهرود بیان داشت: متأسفانه در جامعه امروز از طرق مختلف همانند ماهواره و دیگر ابزارهای پیشرفته امروزی بی‌حجابی و بی‌بند و باری رواج یافته است و بنابراین باید هوشیار باشیم و با تهاجم فرهنگی غرب به مقابله صحیح فرهنگی بپردازیم.

غلامی بصیرت‌افزایی، پررنگ ‌کردن حضور جوانان در مساجد، آشنایی جوانان با مسائل روز، آسیب‌شناسی توطئه‌های دشمنان و دشمن‏شناسی را از جمله راهکارهای مقابله با جنگ نرم امروز عنوان کرد.

جانشین کاروان راهیان‌نور شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهیدان بزرگوار و جانبازان و ایثارگران این مرز و بوم با خودسازی و جهاد و مبارزه‌ای اکبر با نفسشان توانستند به درجات رفیع معنویت و کمال دست یابند، افزود: امروز ما نیز می‌توانیم با الگوگیری از همان مرام و مسلک، راه این بزرگان را ادامه دهیم.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدی‌شهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول