اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک تأکید کرد

ضرورت معرفی هرچه بیشتر فرهنگ شهادت و ایثار به نسل جوان

فرمانده سپاه ناحیه آبیک در خصوص ضرورت برپایی راهیان نور گفت: یکی از تکالیف ما نسبت به جوانان نسل حاضر و آینده، آشنا ساختن آنها با فرهنگ شهادت و ایثار است.

ضرورت معرفی هرچه بیشتر فرهنگ شهادت و ایثار به نسل جوان

رضا اسفندیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: یکی از تکالیفی که ما درباره نسل جوان داریم در اصل شناساندن فرهنگ شهادت و ایثار به نسل حاضر و آینده و کسانی است که در زمان دفاع مقدس حضور نداشتند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین راه‌های شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت، حرکت فرهنگی راهیان نور است که باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: حرکت راهیان نور برکات خاص خود را دارد و همان طور که جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شده، یکی از عوامل مبارزه با جنگ نرم دشمن نیز ارتباط با شهدا و حفظ ارزش‌هایی است که شهدا جان خود را برای آن تقدیم کردند و بهترین مکان برای این ارتباط مشهد شهدای ایران در دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک خاطرنشان کرد: حرکتی که حضرت زینب (س) در واقعه کربلا و شهادت اهل بیت (ع) و برادر گرامیشان انجام دادند ما نیز باید نسبت به شهدای دوران دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در خصوص شناساندن شهدا به نسل جدید باید تلاش کرد تا جوانان بدانند که شهدا برای چه ارزش‌ها و آرمان‌هایی جان خود را تقدیم کردند.

اسفندیاری در پایان یادآور شد: باید با حضور در عرصه جنگ نرم هم در راه شهدا ثابت‌قدم و استوار مانده و از جوانان یاری طلبید،چرا که ضامن حفظ حیات انقلاب اسلامی همین جوانان هستند.

انتهای پیام/77008/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول